Gå til innhold

1UP kårer tidens "spillkalkuner"


Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan ett spill som har ca 95 % på gamerankings ikke levde opp til forventningene skjønner jeg bare ikke.

 

GameSpot 9.6 out of 10

IGN 9.7 out of 10

GameSpy 97 out of 100

 

Hva mer forventet de? Skulle spillet få 11-12 av 10 på karakter skalaen. Anmelderene har jo talt, og spillet er så og si perfekt.

jaja :thumbdown:

 

Anmelderene har talt? Her er det vel snakk om meningen til en person som skriver en artikkel, at et spill har høy gjennomsnittskarakter hos andre anmeldere kan vel ikke på noen som helst måte diskreditere andres meninger?

Lenke til kommentar

Hva er vel egentlig vitsen med en slik liste? Samt, når de sier Kalkung tenker jeg på spill som 50 Cents sitt fenomenale Kalkunspill og Dungeon Lords. Ikke spill som ikke leverte opp til forventingene.

 

Greit at spill som MGS 2 og Fable ikke levde opp til forventingene og de hyppet seg kanskje litt mer opp i det blå enn hva som er godt, men det gjør dem likevell ikke til kalkuner mener jeg. Da vil jeg si at det går en meget stor flokk med frittgående kalkuner fra dette året alene vandrene rundt omkring.

 

Eneste spillet jeg vil si fortjener virkelig sin plass som Kalkun er Enter the Matrix. Å gode spillGud om du eksisterer for et spill. Jeg tror jeg spilte gjennom det spillet 3 ganger før jeg måtte fysisk gå inn for å dø, historien var tynnere enn den tynnese line, kontrollen var bare et fullstendig makkverk og hele forsøket på å selge på The Matrix hyppen gjorde meg kvalm.

 

Så der har du en kalkun i mine øyne. Det levde ikke opp til hyppen og i tillegg snublet det i alle objekter den kunne finne på veien så til slutt ga den bare opp og kravlet til mål uten noen mening.

Lenke til kommentar
Hva er vel egentlig vitsen med en slik liste?

Det var vel bare et humoristisk innslag de ville komme med i anledning Thanksgiving, hvor det er normalt å spise kalkun, men for enkelte ble dette rett og slett for mye.

 

Ja derav, hva er vitsen. Folk har gått av hengslene for mindre, Sarkasticgamer må vel snart være mer ettersøk enn Osama Bin Laden, og da mener jeg av alle spillgrupper, åpen jaktsesong hvor alle Nintendos og MSbots og Sony Defence force jakter på skurker som kødder med deres konsoll.

 

Gametrailers er et levende bevis på dette. Sjekk forumet 1 gang, le de neste 14 dagene.

Lenke til kommentar
Andre eksempler er Super Mario Bros. 2 og Zelda 2. To undervurderte spill hvor mye av kritikken går på at de ikke er "ekte" Mario- og Zelda-spill. Tydeligvis skummelt å prøve noe nytt og spennende i spillbransjen som ikke stemmer med forventningene til folk...

 

Mario 2 er jo så oppskriftsmessig som mulig. Mario 2 er jo det vi kaller Lost Levels og er akkurat som eneren, bare mye vanskeligere. Det vi kaller Mario 2 er et annet spill som de tok og plasserte Mario inn i for å selge til det amerikanske og europeiske publikummet. Derfor ligner det ikke på noen av de andre Mariospillene, men det skyldes altså ikke at de ville prøve noe nytt og spennende.

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Andre eksempler er Super Mario Bros. 2 og Zelda 2. To undervurderte spill hvor mye av kritikken går på at de ikke er "ekte" Mario- og Zelda-spill. Tydeligvis skummelt å prøve noe nytt og spennende i spillbransjen som ikke stemmer med forventningene til folk...

 

Mario 2 er jo så oppskriftsmessig som mulig. Mario 2 er jo det vi kaller Lost Levels og er akkurat som eneren, bare mye vanskeligere. Det vi kaller Mario 2 er et annet spill som de tok og plasserte Mario inn i for å selge til det amerikanske og europeiske publikummet. Derfor ligner det ikke på noen av de andre Mariospillene, men det skyldes altså ikke at de ville prøve noe nytt og spennende.

Ja, kjenner til historien. Poenget er at jeg synes SMB2 US har fått unødvendig mye pes fordi det ikke var helt som de andre Mario-spillene. Jeg regner SMB2 US som langt bedre enn Lost Levels, mye pga. det er annerledes og rart. Kudos til Nintendo for å gi oss noe annet enn det samme gamle på nytt som i Japan.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
MGS2: Sons of Liberty?!!

 

Er det samme spillet vi snakker om?

Etter min mening er det det beste spillet som noensinne er laget.

Sier de noe sted at de ikke mener det er det beste spillet som noengang er laget?

 

Ikke det nei? Kanskje du skulle lese artikkelen, og se hva de faktisk skriver.

 

Og jeg skulle gjerne likt å se noen som elsket MGS, og ikke ble det minste gram skuffet da de endte opp som Raiden i borparten av MGS2, si dette med tunga rett i munnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...