Armalite66 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Heisann, tenkte jeg bare skulle advare folk om å skrive inn korrekt personlig informasjon ifm registrering av account i Tabula Rasa. Skulle sjekke hvor lenge jeg hadde igjen på trial accounten min, så jeg logget inn. Det var imidlertidig ikke min egen account jeg kom til, men en stakkar i USA. Hadde full tilgang til alt av info og ting å gjøre. Fikk logge inn på min egen når jeg logget ut og prøvde igjen, men det viser jo hvor god sikkerheten er når eg ufrivillig blir logget inn på andre sin account. Legger ved et sensurert screenshoot for bevis. Jeg har som sagt trial account, mens denne karen har veteran account: Dårlig sikkerhet Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette er jo såpass seriøst at du bør skrive om dette på Tabula Rasa sine egen forum. Ikke her.... Helt sykt dette.....har aldri vurdert å spille TR, men nå skal jeg ivertfall ikke! Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Dette er jo såpass seriøst at du bør skrive om dette på Tabula Rasa sine egen forum. Ikke her.... Helt sykt dette.....har aldri vurdert å spille TR, men nå skal jeg ivertfall ikke! Selvfølgelig, sendte mail til dem med en gang, og vil selvfølgelig ikke si hva jeg gjorde, men det var jo så enkelt at det sjedde med en ren tilfeldighet. Jeg måtte imidlertidig gi opp accounten min, men de kopierte alt til en ny Det merkelige er jo at dette gjelder jo også store titler som Guildwars, Lineage og City of Heroes, som også bruker PlayNC, og det ikke er oppdaget før nå. En gratis måned kunne de imidlertidig ikke spandere på meg Lenke til kommentar
turak Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 vel du har vel en ekstra CD key nu jeg bruker ikke programm som playNC, de er en tvilsom måtte og spille på syntes jeg .. og de ser så jævlig useriøst ut... Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er jo ikke akkurat mye sensitiv informasjon på disse sidene, det er navn og adresse......kanskje alder. VISA kortet er som regel sensurert. Og gjør man endringer så blir det sendt en mail til vedkommende med ny info, men det er jo ikke veldig bra at man havner på en annen persons sider da Skremmer ikke meg fra å spille spill...... Lenke til kommentar
turak Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er jo ikke akkurat mye sensitiv informasjon på disse sidene, det er navn og adresse......kanskje alder. VISA kortet er som regel sensurert.Og gjør man endringer så blir det sendt en mail til vedkommende med ny info, men det er jo ikke veldig bra at man havner på en annen persons sider da Skremmer ikke meg fra å spille spill...... ikke gi sensetiv informasjon til spill som virker mer eller mindre useriøs -.- da kan du fort finne visakorte ditt tomt en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå