googleman Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei. Har et problem med min MacBook jeg ikke forstår meg på. Når jeg starter enkelte installeringsprogram, avsluttes de med en gang før jeg får gjort noe som helst. Enkelte av programmene avsluttes rett etter de er startes, andre etter at jeg har skrevet inn passordet mitt for å "godkjenne" installasjonen. Sistnevnte skjedde nå nettopp da jeg prøvde å installere Adobe CS3. Har prøvd dette på to forskjellige brukere på Macen med samme utfall. Har noen peiling på hva dette kan ha seg? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel ser at noen løste problemer ved å slette eller skifte navn (slik at en lett kan gjenopprette den om det ikke fungerer) på /Library/Caches/ . du kan jo gi det et forsøk. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 är det orginalversioner av programen du försöker installera eller är det cracked downloads? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå