TommyKarlsen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ser at Nettshopper.no sier at de har 200 P800 på lager, noen som vet om dette stemmer...? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 ja de har p 800 inne ja. det holder vel med 1? jeg bestilte meg en 6100 istad. lei av dårlig skjerm på 68i. men det blir trist og skilles, den er den beste, hadde vert om skjermen var bedre. Lenke til kommentar
TommyKarlsen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Holder med en ja, bare syns det var litt merkelig? Det er jo ingen andre som har den inne... Lenke til kommentar
havardw Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 www.forbrukershop.no hevder også at de har den inne i dag, men det er ikke bekreftet på sidene deres ennå. Jeg er lettere skeptisk til Nettshopper, og ville lest tråden om de før jeg kjøpte noe. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg vet om ihvertfall 5 steder som har p800 inne. hva skal dere med den store greia??? hvorfor ikke vente på z700?? hilsen nettshopper-shopper Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 for eksempel http://myspaceworld.no :wink: Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ser at Nettshopper.no sier at de har 200 P800 på lager, noen som vet om dette stemmer...? Vet ikke hvor seriøst et firma som har mobilnr til ordretelefon er....... Leser av salgsinformasjonen at de ikke er helt oppdatert hverken på forbrukerkjøpsloven eller angrefristloven .......Garanti er 1 år for enkelt komponenter, dette følges av produsentenes garanti....... Jeg ville ikke kjøpt noe der. Ser for meg TV2 hjelper deg scenario dersom man skulle få problemer. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 JA JEG ER LITT SKEPTISK... MEN TOK POSTOPPKRAV JEG HAR PRØVD Å RINGE NETTSHOPPER, DET ER BARE TLF-SVARER.... JEG SITTER Å ANGRER LITT MEN JEG HÅPER JO DET GÅR BRA DA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå