Gå til innhold

Mushkin DDR2 4096MB S. Performance Plus bra minne?

P0nduz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei

Jeg lurte også på å kjøpe de 4gb mushkin brikkene, men tviler litt siden de er så billige. Har OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel (5-5-5-15) fra før. Hva er lurest? kjøpe 2b til av de eller 4gb ram den typen muskin?

har tenkt å overclocke litt

på forhånd takk

Lenke til kommentar

vidt jeg har sett har de "billige" muskin brikkene en standar volt på 1,8? og timings 5-5-5-18?

gje de 2,0-2,1 volt og de kjører lett på 4-4-4-12 og da er penger spart :new_woot:

Endret av fdl
Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg på å overklokke disse brikkene og samtidig ha stramme timings .. Der vil jeg tro XP brikke er bedre en SP .

SP - brikkkene er ikke noe dårlige brikker og de ser ut til at klokker helt greit .Og hvis man hverken har tenkt å klokke eller bryr seg om de marginale forskjellene så er det helt klart at SP brikkene er en bedre deal.

Lenke til kommentar
Nå tenkte jeg på å overklokke disse brikkene og samtidig ha stramme timings .. Der vil jeg tro XP brikke er bedre en SP .

SP - brikkkene er ikke noe dårlige brikker og de ser ut til at klokker helt greit .Og hvis man hverken har tenkt å klokke eller bryr seg om de marginale forskjellene så er det helt klart at SP brikkene er en bedre deal.

ok. takk for hjelpen. tror jeg går for de.har ikke tenkt å clocke så mye. er jo mye ram for pengene uansett

Lenke til kommentar

Virker som det er ett tak på ddr2-930 circa med 4 av disse rambrikkene i maskinen, uten ekstra volt. Kjører de på 900 og alt går flytende. Ingenting som hakker lenger heller, skjønt jeg har ny cpu/hovedkort også. Quake pleide å være helt uspillbart på vista. Det er det ikke lenger med 8GB av disse minnebrikkene. Googler du vista + quake ser du mange har problemer med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...