P0nduz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei Skal kjøpe meg mer minne og lurte på om Mushkin DDR2 4096MB S. Performance Plus http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54605 er gode blir ikke så mye klokking men kan bli litt takker på forhånd for svar mvh Christer Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg har pc9200 Extreme performance fra mushkin, fungerer som bare det bra til OC, btw, Kinc bruker Mushkin redline, han hadde verdensrekorden i 3dmark med mushkin Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Disse var jo veldig billig! Noen fler erfaringer? Er dette bra minne? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 det hørtes jo bra ut. måtte bare legge inn et spørsmål siden 4gb var så billig:D Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stemmer.. Tror jeg kjøper disse jeg. Ser ikke så ille ut disse.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Slenger meg på her, men lurer på noe annet... noen som har hørt om store problemer med ting som Crysis/Bioshock/Halflife2, adobe8pro, adobe elements6 og opera i Vista64? kjekt med 64bit hvis man skal ha 4gb ram... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen som har prøvd minnet? Hvordan er det til overklokking etc.? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har det.. Kjører mine brikker på 1066Mhz Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjøpte 8GB med dette minnet. Ikke klokket det enda, akkurat fått PC-en opp å gå, men det funker fint ihvertfall. Windows er særdeles fornøyd. Lenke til kommentar
egilba Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg lurte også på å kjøpe de 4gb mushkin brikkene, men tviler litt siden de er så billige. Har OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel (5-5-5-15) fra før. Hva er lurest? kjøpe 2b til av de eller 4gb ram den typen muskin? har tenkt å overclocke litt på forhånd takk Lenke til kommentar
Accordvvti Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=92492 Disse brikkene har bedre timings .. ulempen er jo at koster litt mer OCZ brikkene har jeg dårlig erfaring med , så derfor går jeg ikke god for dem. Fant forøvrig en test av overnevnte brikkene : http://www.overclockersclub.com/reviews/mushkin_4gb_xp26400/ Endret 6. januar 2008 av Accordvvti Lenke til kommentar
fdl Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) vidt jeg har sett har de "billige" muskin brikkene en standar volt på 1,8? og timings 5-5-5-18? gje de 2,0-2,1 volt og de kjører lett på 4-4-4-12 og da er penger spart Endret 6. januar 2008 av fdl Lenke til kommentar
Accordvvti Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå tenkte jeg på å overklokke disse brikkene og samtidig ha stramme timings .. Der vil jeg tro XP brikke er bedre en SP . SP - brikkkene er ikke noe dårlige brikker og de ser ut til at klokker helt greit .Og hvis man hverken har tenkt å klokke eller bryr seg om de marginale forskjellene så er det helt klart at SP brikkene er en bedre deal. Lenke til kommentar
egilba Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå tenkte jeg på å overklokke disse brikkene og samtidig ha stramme timings .. Der vil jeg tro XP brikke er bedre en SP . SP - brikkkene er ikke noe dårlige brikker og de ser ut til at klokker helt greit .Og hvis man hverken har tenkt å klokke eller bryr seg om de marginale forskjellene så er det helt klart at SP brikkene er en bedre deal. ok. takk for hjelpen. tror jeg går for de.har ikke tenkt å clocke så mye. er jo mye ram for pengene uansett Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Holder på å klokke her. Foreløpig kun oppe i DDR2-900 men har ikke støtt på noen problemer heller. Ei har jeg gjort noen volt forandringer. Mest pga at bios versjonen på hovedkortet ikke støtter det! lol! Så det går overraskende bra. 600mhz OC på cpu hittil også. Meget fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg kan ikke skjønne annet enn at disse er "Value Series DDR2" med pålagt heatsink. Varenummer stemmer med value series, så jeg tenkte at pluss'en var selve heatsinken. 996558+ http://www.mushkin.com/doc/products/value/ S. performance står kanskje for "standard performance" Jeg kjøpte 8GB av disse for de var rimelige. Endret 7. januar 2008 av Decoman Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kjøpte et sett, skal gi tilbakemelding når det kommer. Ligger i postterminalen i oslo nå, sammen emd nye hk+cpu Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Virker som det er ett tak på ddr2-930 circa med 4 av disse rambrikkene i maskinen, uten ekstra volt. Kjører de på 900 og alt går flytende. Ingenting som hakker lenger heller, skjønt jeg har ny cpu/hovedkort også. Quake pleide å være helt uspillbart på vista. Det er det ikke lenger med 8GB av disse minnebrikkene. Googler du vista + quake ser du mange har problemer med det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De var ikke like mørke som på netshop, men de er metallic og følgelig vanskelig å ta bilde av. Bilder: Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen forslag til hva man kan gjøre med disse eskene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå