Gå til innhold

Beste brenne program

unwill

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har jeg sett gjennom de første 5 sidene på programvare forumet uten at jeg har funnet noe, dette spørsmålet er helt sikkert spurt før, men det er en stund siden jeg har benyttet noe annet enn Nero nå.

Er Nero fortsatt best eller har det kommet noen bedre nå? WinOnCD, Easy CD creator? osv...

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hva du brenner det. Nero er en helt grei allrounder liksom men ikke noe mer enn det.

Jeg bruker Feurio! til audio cd'er da jeg synes det er uovertruffent. Ellers kom BurnAtOnce i ny utgave nettopp. Dette er et gratisprogram så det er jo en stor pluss i boka og er vel først og fremst myntet på brenning og dumping av image-filer men har blitt mer komplett nå.

Lenke til kommentar
cdrwin dekker så godt som alle mine brennebehov  :D

Anngående temaet så er vel Ahead Nero det beste brennerprogrammet tilgjengelig på markede. Det sier vel kanskje bare det at de fleste cd-brenner produsentene legger ved Ahead Nero i pakkene sine.

Lenke til kommentar
cdrwin dekker så godt som alle mine brennebehov  :D

Anngående temaet så er vel Ahead Nero det beste brennerprogrammet tilgjengelig på markede. Det sier vel kanskje bare det at de fleste cd-brenner produsentene legger ved Ahead Nero i pakkene sine.

Nei det trenger ikke være derfor, det kan være snakk om prisen produsentene må betale for nero.

Ja nero er bra, men eg liker de andre også, easy cd creator, winon cd, nti cd maker.

Lenke til kommentar

Alltid litt artig å lese poster der folk spør hva som er best og hvilken er best av den og den. Jeg poster selv slike poster iblant ;)

Som du sikkert har funnet ut så har alle sine spesielle behov og krav. Anbefaler deg å gjøre som jeg og antakeligvis dem har gjort. Prøv forskjellige program.

Noen er freeware og andre kan du laste ned som demo.

Sannsynligvis så hadde det vært lettere å spurt om hvilke brenneprogram som er dårlige ;)

Personlig så bruker jeg Nero og CloneCD.

Det er jo allment kjent at WinXP har innebygget brennerstøtte. Denne gir jeg ikke fem øre for. Tregere brenning skal man lete lenge etter! Ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...