Gå til innhold

Gears of War og Games For Windows DX10 Tull

Anbefalte innlegg

Jeg reagerte med sjokk og vantro da jeg skulle spille Gears of War på coop med min nabo, og fant ut at Anti Aliasing har nå blitt en DX10 feature! Av alle sleipe måter å bruke for å tvinge folk til å oppgradere til DX10 og Vista maskiner er dette det verste jeg har sett.

Jeg reiste på øyenbrynene da jeg leste alt kaoset med Crysis og instillinger, at man kunne lure spillet til å få mye bedre DX9 grafikk enn menyene i spillet ville la deg gjøre, men dette tar jo kaka. Er det dette vi kan forvente av alle spillene som er griset til med "Games For Windows" merket?

Ifølge Steam sin hardware survey har ca 30% av brukerne DX10 kompatible maskiner. Maskinen min kjører fremdeles fint alt som kommer ut av spill, unntatt de som er laget for å kvele den selvsagt, og mitt 7800GTX kort ser jeg ikke noen grunn til å bytte ut helt enda.

Er det bare meg som er provosert av dette utspillet fra Nvidia/Microsoft?

Nerd Rage Initiated!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd diverse andre måter for å få AA på nei, jeg bare synes det er helt latterlig at knappen er grået ut som en DX10 only feature. Jeg kjørte selv uten AA og synes grafikken var helt fornøyelig, lagde tråden mer som en prinsipp sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...