Gå til innhold

Radeon 9900Pro?

ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Jaja, ryktene strømmer inn, og om intet nytt var under solen så har The Inquirer gravet frem noen hete nyheter om et nytt kort fra ATi som skal være ute om ikke så alt for lenge.

Les denne artikkelen.

Hittil er det å bemerke at The Inquirer merkelig nok har hatt temmelig rett når det gjelder sine spekulasjoner...

Moro blir det ja... (Som om ikke fremtiden er moro når det gjelder teknologi? =))

Edit: Hvorfor må jeg alltid ha en skrivefeil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GeForce FX KNUSER ATi LAAAAAAAAAANGT ned i støvlene.

Alle ATi kort suger (mener JEG). Har hatt tre generasjoner med GeForce nå og jeg angrer IKKE!!! en venn av meg har hatt Hercules Ati 9500pro og 9700pro. Begge har brent og gått til helvete. de var ikke overklokket og tempen i kabinettet var på ca 35 grader... sier litt om kvaliteten i de elendige gpu'ene og rammen de bruker....

NVIDIA 4ever... :D

Lenke til kommentar

Alle ATi kort suger (mener JEG). Har hatt tre generasjoner med GeForce nå og jeg angrer IKKE!!! en venn av meg har hatt Hercules Ati 9500pro og 9700pro. Begge har brent og gått til varmere strøk down under. de var ikke overklokket og tempen i kabinettet var på ca 35 grader... sier litt om kvaliteten i de elendige gpu'ene  og rammen de bruker....  

NVIDIA 4ever...  :D

:roll: Sikkert,og spesielt på bilde kvalitet. :roll:

Lenke til kommentar

Alle ATi kort suger (mener JEG). Har hatt tre generasjoner med GeForce nå og jeg angrer IKKE!!! en venn av meg har hatt Hercules Ati 9500pro og 9700pro. Begge har brent og gått til varmere strøk down under. de var ikke overklokket og tempen i kabinettet var på ca 35 grader... sier litt om kvaliteten i de elendige gpu'ene  og rammen de bruker....  

Enda ett fornuftig, gjennomtenkt, begrunnet og dokkumentert innleg ser jeg.

Lenke til kommentar

Normalt har jeg en konstruktiv kommentar å komme med, men her er jeg målløs! Eneste jeg kan si er at influensa og slike innlegg fremkaller brekninger....

Lenke til kommentar

Bra at ati lager konkurranse på grafikkfronten for det kommer bare oss forbrukere tilgode :D

Har hatt gf2mx400, gf2gts, gf4mx440, radeon8500 og har et gf4ti4200 og radeon9700pro.

Dette er alle kjempebra kort(til sin tid selfølgelig)har brukt mxkortene til serveren min og den bruker nå gf4ti4200

Synest det er tåpelig og drive og rakke ned på ati eller nvidia, tenk vist det bare var en av de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...