Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) IPod er nok ikke av de aller beste isolerende sett på lyden men ikke av de verste heller. Den ligger nok godt over snittet vil jeg si og når man tenker på hvor godt snittet er blant disse spillerne føler jeg med sikker på at du vil bli fornøyd med lyden hvis du kjøper en IPod. Det IPod taper i lydkvalitet sammenlignet med de aller aller beste i klassen tar (og vel så det) de igjen på design og brukervennlighet. Hva f har ipod med hvropvidt lyden er isolert eller ikke?? Er nå hodetelefonene som bestemmer det -.-* Anyways, cowon har noen harddiskspillere utenom x5, men de er ment for video. A2 og snart A3. Dyre, digre, laget for video. Forøvrig er D2 et bedre valg enn i7, ettersom den har SD utvidelse. Det betyr at per dags dato er reell makskapasitet 8+8GB (og du kan jo i teorien ha løse sd kort, om du vil det, de koster ikke mer enn 500 for 8GB nå om dagen så), men 16GB finnes og kommer til å gå fort ned i pris, samtidig som 32GB er på vei, så med tanke på fremtiden har du da 40 GB flashminne. Du sier det er dyrt per GB, men flash minne er dyrere enn hdd, fordi det er bedre på alle punkter. Bruker mindre batteri, tåler mer etc. HDD spillere er på vei til å fases ut, derfor finnes det så få av dem for tiden. i7 har dessuten fått veldig pes pga dårlig menysystem. Begge to har noe av de beste batteriene på markedet dog, opptil det dobbelte av ipod. Endret 23. november 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva f har ipod med hvropvidt lyden er isolert eller ikke?? Er nå hodetelefonene som bestemmer det -.-* Hva f.... hjelper det med gode hodetelefoner hvis lyden fra kilden er møkk? Snakker ikke om isolert lyd.... men om man ser på lyden isolert sett. Det vil si om man kun tar lyden i betrakning og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Mitt tips... Kjøp deg en iPod etter eget ønske, og bruk AAC (320kbps).... Har en del musikk i dette formatet, og er strålende fornøyd, selv om det ikke er lossless:) Sammen med shure vil dette bli meget bra Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Mitt tips... Kjøp deg en iPod etter eget ønske, og bruk AAC (320kbps).... Har en del musikk i dette formatet, og er strålende fornøyd, selv om det ikke er lossless:) Sammen med shure vil dette bli meget bra STØTTES! :-) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jeg vil vel si at lydkvaliteten på iPod absolutt er godkjent, men den er ikke _veldig_ bra. Selv har jeg nå en Meizu M6, og er kjempefornøyd med den. Jeg har nok ofte tenkt at jeg aldri vil kjøpe iPod selv, bl.a pga. lydkvaliteten, men kanskje jeg gjør det likevel hvis Red Wine Audio ( http://www.redwineaudio.com/iMod.html ) ombestemmer seg og modder Touch'en likevel. Den spilleren er jo bare sexy! edit - Hvis ikke blir det nok antakeligvis en iAudio i7 på meg.. Endret 24. november 2007 av frohmage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå