drasdo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når jeg tester internettforbindelsen på ps3 så funker alt utenom UPnP som ikke er tilgjengelig hvordan aktivisere jeg den...Kan være det som er problemet mitt med at jeg blir koblet fra server på warhawk Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det må aktiveres i din ruter/modem. Det kan være medvirkende til til Warhawk problem ja. Når du tester, hvilken NAT type får du da. NAT 1 er den beste, og betyr PS3 koblet direkte til internett. NAT 2 er mer enn god nok. De fleste har denne, og det er din PS3 koblet via en ruter modem, men med riktige porter åpne. NAT 3 er dårligste. Det betyr at din PS3 ikke har full kommunikasjonsmuligheter med internett. Kan gi problemer. Lenke til kommentar
drasdo Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Det må aktiveres i din ruter/modem.Det kan være medvirkende til til Warhawk problem ja. Når du tester, hvilken NAT type får du da. NAT 1 er den beste, og betyr PS3 koblet direkte til internett. NAT 2 er mer enn god nok. De fleste har denne, og det er din PS3 koblet via en ruter modem, men med riktige porter åpne. NAT 3 er dårligste. Det betyr at din PS3 ikke har full kommunikasjonsmuligheter med internett. Kan gi problemer. jeg har nat 2 så det skulle holde... problemet er at jeg ikke kommer meg inn på routeren for har glemt både brukernavn og passord, finner ikke igjen papir som jeg skrev det ned på... da må jeg evt reinstalere routeren? Lenke til kommentar
kj0tar Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvis du har mista passord, så må du nok reset`e routeren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå