MemorX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei, Jeg ser etter et OBD-II interface for Peugeot 406 (2000). Jeg har sett på muligheten til å kjøpe Peugeot Planet System (Peugeots orignale diagnoseverktøy), men det koster ganske mye. Er det noen her som har kjøpt et tredjeparts system til en Peugeot som gir mer enn standard OBD-II data? Altså et slikt interface som også tar de feilkoder og målinger som er spesifikke for Peugeot? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vi bruker texa. Kommer inn på alt og får se parametere på alt. Veldig bra system. Dansk. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Takk for svaret, har du noe prisinformasjon på dette produktet? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tja, dette er jo profesjonelt utstyr.. Med bærbar data, overganger og kabler++++ ligger det på rundt 30 000,- Bare programmet og kabel til peugeot koster vel 10 000,- Det vi har er trådløst osv osv... Når bilen kommer inn på verkstedet er vi inne på bilen med engang fra valgfri pc. F.eks i kundemotaket som er 50meter unna. Dytter bare en blåtann dings i obd kontakta. Hvis det er noe du er interessert i så si ifra.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvor er den kontakten? Jeg har en 1997 mod 406. MULIG noe av dette kan passe: http://www.carputer.no/Shop/index.php?cPat...d8a86863f5650fa Endret 26. november 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå