Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mafia ;D Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Rainbow Six Ghost Recon Half Life I Mafia Age of Empires I Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mafia ;D Lords of The Realm 2. Det orginale spillet, men nå med Vista støtte.. Grafikken har ikke noe å si i et så fantastisk spill Lenke til kommentar
Cord Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fallout 1 + 2 - Mer - Større - lengre - Mer perks!!!! - Perfekte spill bør det bare bli mer at alt System shock 2 - Trenger ikke stort, men hadde vært ennå "værre" om grafikken var pimpet! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Duke Nukem 64 omgjort til PC og gjerne forbedret grafikk. SimCity 2000. Heroes of might and magic II/III Lenke til kommentar
Sorry Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 UFO enemy unknown til PC hadde vært litt kult om de hadde lagd på nytt. Den første metal gear, og selvfølgelig, final fantasy 7. Lest et sted at de har ikke kastet bort tanken på å lage remake av ff7, de er bare opptatt med ff13 for tiden.. Hadde lett kjøpt en nextgen hvis de hadde laget en remake av den.. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Fifa 98 uten tvil Og Alien vs Predator 2. Det hadde vært kooooooonge, tidenes lanspill på lang tid. Slår cs ned i støvlene Endret 22. november 2007 av mESA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sykt stilig bilde Capy. Ser for meg at man kan lage et fett spill bare utifra av det bildet ^^ Lenke til kommentar
Book Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fifa 98 uten tvilOg Alien vs Predator 2. Det hadde vært kooooooonge, tidenes lanspill på lang tid. Slår cs ned i støvlene Kan si meg enig i at dette spillet fortjener en remake. Elsket å spille som predator. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Off, bare jeg som synes remakes er melking av verste sort altså? Det er ikke at jeg ikke liker de gamle spillene, men jeg ser heller at utviklerne viderefører det som gjorde de gamle bra i nye spill. Kan da ta...Tomb Raider Anniversary. Siden Tomb Raider startet bra, oppfølgere la til flere bevegelser, større pupper (utrolig viktig om jeg skal tro ett gammelt spill blad jeg har liggende), men så gikk det sakte med sikkert rett i døden. Tomb ble etterhvert ett ganske løst begrep om jeg skal forstå utviklerne og fansen har til slutt sett seg lei av makkverket som kom ut. Istedefor å faktisk ta ett skikkelig tak og lage en god oppfølger, presterer de å gå totalt på lat siden. Copy paste nye knep og grafikk inn, og lim det godt fast til ett spill som allerede er laget. Fantastisk, det er jo mye bedre å få nøyaktig det samme som forrige gang istedefor å faktisk videreføre og utvide gode ideer... Ja til gode oppfølgere, nei til remakes. Det er alvorlig talt tegn på kronisk mangel på fantasi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Remaken av Wing Commander: Privateer er jo ikke akkurat melking da. Spiller den stadig vekk jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Off, bare jeg som synes remakes er melking av verste sort altså? Det er ikke at jeg ikke liker de gamle spillene, men jeg ser heller at utviklerne viderefører det som gjorde de gamle bra i nye spill. Kan da ta...Tomb Raider Anniversary. Siden Tomb Raider startet bra, oppfølgere la til flere bevegelser, større pupper (utrolig viktig om jeg skal tro ett gammelt spill blad jeg har liggende), men så gikk det sakte med sikkert rett i døden. Tomb ble etterhvert ett ganske løst begrep om jeg skal forstå utviklerne og fansen har til slutt sett seg lei av makkverket som kom ut. Istedefor å faktisk ta ett skikkelig tak og lage en god oppfølger, presterer de å gå totalt på lat siden. Copy paste nye knep og grafikk inn, og lim det godt fast til ett spill som allerede er laget. Fantastisk, det er jo mye bedre å få nøyaktig det samme som forrige gang istedefor å faktisk videreføre og utvide gode ideer... Ja til gode oppfølgere, nei til remakes. Det er alvorlig talt tegn på kronisk mangel på fantasi. Hvorfor? Vil ikke si at hvis de hadde laget et nytt spill av Age of Empires II, bare med bedre grafikk, lyd og musikk, så hadde jeg elsket det. Jeg hadde kjøpt det på flekken. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Half-Life 1 kommer jo og ser sinnsvakt lovende ut så det må bli DeusEx 1, DLR og BG2+exp pack (fortsatt top down, bare oppgradert til 3d modeller osv "no moar sprite!"). humze, akronymer for gamle spill er litt håpløst da For å klarere da: DeusEx 1 Den Lengste Reisen Baldurs Gate 2 + Expansion Pack Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nuke Nukem 3D Halflife 1 (source duger ikke...) Stunts Lotus Oddworld; Abe's Oddesy og Exudos Delta Force: Land Warrior C&C: Red Alert Lenke til kommentar
Aedion^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dungeon Keeper 2 eller at de rett og slett bare slipper ut en 3'er. Hadde være så genialt! Er uten tvil ett av de aller beste spillene jeg noen gang har spilt. Lenke til kommentar
Urinator Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jedi Knight Dark Forces 2 Duke Nukem 3d Goldeneye (64) Heroes of Might and Magic II&III Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvorfor? Vil ikke si at hvis de hadde laget et nytt spill av Age of Empires II, bare med bedre grafikk, lyd og musikk, så hadde jeg elsket det. Jeg hadde kjøpt det på flekken. Nytt spill AV Age of Empires II, eller Age of Empires II med bedre grafikk? Jeg ville heller at de tok det som var bra med Age of Empires II og laget en verdig oppfølger enn å få akkurat det samme om igjen. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Zelda: The ocarina of time, det beste spillet EVER! Lenke til kommentar
zulo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Beneath a steel sky Skulle likt en remake som var helt lik med bare litt oppusset 2d-tegninger og som man kunne starte og spille i en helt vanlig xp maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå