Lifeform Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei, kan noen si meg hva som er beste skjermkort for Quake 3 under 3500,-? Har lyst å få absolutt MAX ut av Quake 3 og trenger et godt skjermkort. Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Åssen oppløsning kjører du på quake3? vet i alle fall at p4 er best på quake , men e vet ikke hva som er best av gf4 og radeon9700 i quake.. synker ikke under 200fps med mitt 3d kort å cpu @ 1280*1024 32bitz Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 De nye AMD prosessorene er raskere en P4 i Quake 3 Lenke til kommentar
non_nihil Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei, kan noen si meg hva som er beste skjermkort for Quake 3 under 3500,-? Har lyst å få absolutt MAX ut av Quake 3 og trenger et godt skjermkort. Bare les her. Det gjelder vel egentlig både billedkvalitet og ytelse.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei, kan noen si meg hva som er beste skjermkort for Quake 3 under 3500,-? Har lyst å få absolutt MAX ut av Quake 3 og trenger et godt skjermkort. Er du seriøs? Jeg regner ihvertfall med at radeon 9700 er best til det også, siden den yter bra med aa og af og slikt og du må skru på endel av det bare får å ha ett håp om tosifrede fps. Det jeg prøver å si er vel at det meste av skjermkort holder bra til q3 AtW Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Takker for alle bidrag Sikter meg inn mot Radeon og rundt modell 9700... skulle gjerne hatt twinview, men skal leite litt selv. Hvordan står det til med de nye Gefore FX-kortene da? Jeg var innom på en Quake-kanal og de mente valget måtte stå mellom Radeon og sistnevnte. Forøvrig så føler jeg at det er lett å gå seg vill i alle begrepene her. OpenGL, Radeon, Geforce etc. Noen som har noe oppklarende og forklarende å si om dette? Altså forskjeller på skjermkort i forhold til spill, 3D-modellering, videoredigering og vanlig 2D desktop...? Life / Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Geforce FX ULTRA er jo det beste i Q3, men det er ikke hvert å kjøpe det...9700PRO er veldig bra i Q3, men soM sagt ikke like bra som FX ULTRA... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 OpenGl er en 3d-standard akkurat som Direct3d er, dvs. et slags progam som behandler grafikken i 3d spill (tror jeg, du skjønner sikkert). Quake 3 bruker OpenGl, mens f. eks Sacrifice bruker D3d. Radeon og GeForce er brikkesett til grafikkort, som lages av hennoldsvis ATI og NVIDIA som hele tiden kappes om å ha de beste grafikkortene. Håper det oppklarte litt. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 altså.. twinview er jo AKKURAT det samme, og underlegen, ATi's hydravision -til han som startet posten og nevnte dette lenger nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå