robiwan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Nå har jeg endelig gitt opp min gamle 360, etter en tur til tyskland og 2 til xunlock. Ser at Elkjøp har tilbud på Premium versjonen av 360 denne uken, men jeg trenger jo ikke noe annet en selve konsollen siden jeg har alt av tilleggsutstyr. Ser at Arcade versjonen koster akkurat det samme på elkjøp, så hvem skal jeg velge? Ser at man får med 5 arcade spill på Arcade versjonen, kan man spille disse og andre man arcade spill man laster ned offline? Det aller viktigste for meg er å Falcon chippen, da jeg er dr*t lei RROD. Men regner med at det er falcon og ben-q på stort sett alle 360'n nå. Endret 21. november 2007 av robiwan Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvis du har alt av tilbehør, er vel Arcade kanskje det beste valget. Kanskje se om du finner Core på nettet eller noe. Falcon er vel av lot 743 eller noe, husker ikke riktig. Birger Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Tror ikke det finnes Core med Falcon chippen, uansett vanskelig å å se LOT nummeret på nettet Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Må man ha harddisk for å spille online og save spillene? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Må man ha harddisk for å spille online og save spillene? Nei, det holder med minnekortet. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva skal man med harddisken da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva skal man med harddisken da? Laste ned demoer, trailere, Xbox Live Arcade-spill og expansion/map packs o.l. Bakoverkompatibilitet med Xbox(1)-spill krever også HDD Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva skal man med harddisken da? Kan også legge til at i fremtiden vil Xbox 360 støtte IPTV, og nedlastning av filmer, TV-serier, osv. Så en harddisk er god å ha, selv i dag. Birger Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Min gamle 360 var premium så jeg har harddisk... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30235 Fri frakt selg ekstra utstyr du har fra før....... Endret 22. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Kjøp Premium! Hvor mener du det? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30235 Fri frakt selg ekstra utstyr du har fra før....... Litt skeptisk til å kjøpe over nett siden jeg vil ha Falcon chippen, men ser at de har butikk som ikke er så langt unna. Var faktisk et bra tilbud det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå