Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemmer med spill

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt nytt skjermkort og 1 gb ekstra minne til min gamle pc. Før funket det å spille alle spill fint så er enten noe galt med skjermkortet eller minnet.

Jeg har amd 3400 som er 10% overklokket

2 gb ram 2*512 og et annet nytt 1*gb ddr sdram pc3200

powercolor radeon x1950 pro

Spiller fint call of duty 4 i ekstra høy grafikk med alle detaljer på som shadows osv, 6 i aa, 16 i af og en oppløsning på 1200*960. Ingen hakking. så sliter jeg med bf2, kan ikke komme inn i spillet etter jeg stilte opp grafikken. spillet går til skrivebordet da det funket og tastatur og mus styrer seg selv. Vil si at PC-en ikke oppfatter når jeg beveger musen før en stund etter på. Dette var også med crysis men da stilte jeg at prioriteten til lav, og det funket. Men ikke i bf2.

Og under spilling av cod4 krasjer PC-en ofte etter en halv time spilling.

Har vannkjøling som holder cpu og gpu på litt over 30 grader under spilling. Men har ingenting så kjøler ram.

Vet noen hva som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden COD4 kjører bra, er det ikke godt å si. Har du oppdatert skjermdriverne?

Kjør > Dxdiag, og sjekk om AGP-teksturaks. er aktivert, og at alt ellers fungerer som det skal. Det finnes software du kan sjekke temp på ram med. forsøk å google det.

Lenke til kommentar
Siden COD4 kjører bra, er det ikke godt å si. Har du oppdatert skjermdriverne?

Kjør > Dxdiag, og sjekk om AGP-teksturaks. er aktivert, og at alt ellers fungerer som det skal. Det finnes software du kan sjekke temp på ram med. forsøk å google det.

AGP-teksturaks var aktivert og jeg har installert de nyeste driverene både fra omega og ati.com

Endret av Ja9boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...