olav89 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har noen erfaring med vegguttak fra Biltema? Jeg kjøpte to av nr. 23-825, men jeg sliter med å fortstå koblingsskjemaet som følger med. Så hvis noen har erfaringer, og kan dele dem her, ville jeg blitt glad for det Lenke til kommentar
zohan Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Den er ikke bra. Linjen sluttes i denne. Du kan ikke extend fra her. Jeg skal ikke kjøpe denne mer. http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Kontakt-strombryter-og-dimmer/Stikkontakt-48015/ 48024 type. 4 med jord. Normal stikkonkt or vegguttak er som denne, _______ ------| |------ ------| |------ |_____| Men biltema er, ------| | ------| | |_____| Endret 17. desember 2014 av zohan Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 uhm... linken i førstepost virker ikke, kanskje fordi det er en 7 år gammel tråd :S 1 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Men informasjonen fra zohan er utmerket! Takk skal du ha zohan, og velkommen! Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå