Athikez Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) handleliste ca 8000kr med skjerm! Endret 22. november 2007 av Adda Lenke til kommentar
tkthekiller Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Adda: ikke for å ødlegge helt, greit oppsett, MEN du mangler PSU (strøm forsyning) Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Antec Sonata III kommer med 500 W PSU. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Adda:ikke for å ødlegge helt, greit oppsett, MEN du mangler PSU (strøm forsyning) Hvis du ser godt etter på listen min så har jeg valgt Antec Sonata III kabinett! Og det følger med 500w psu! EDIT: Hi five! For å poste samtidig! Endret 22. november 2007 av Adda Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 handleliste ca 8000kr med skjerm! Veldig bra oppsett, mye bedre enn oppsettene i førsteposten. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det skulle bare mangle siden det var pc`er til ca 6000 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Fant denne PC-en på komplett i dag: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10138 Det står at den funker til avanserte spill. Er dette fakta? I så fall, ser veldig bra ut for meg. Og om det er noe galt med den, hva trengs? To ting jeg skal fikse i alle fall er et bedre skjermkort (512mb) og en 22" skjerm. Vet noen litt mere om denne maskinen? Og i så fall, vil du fortelle litt om den? og burde jeg ha vista eller XP? Endret 23. november 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fant denne PC-en på komplett i dag: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10138 Det står at den funker til avanserte spill. Er dette fakta? I så fall, ser veldig bra ut for meg. Og om det er noe galt med den, hva trengs? To ting jeg skal fikse i alle fall er et bedre skjermkort (512mb) og en 22" skjerm. Vet noen litt mere om denne maskinen? Og i så fall, vil du fortelle litt om den? og burde jeg ha vista eller XP? Den maskinen der er ikke i nærheten av å fungere bra til "avanserte" spill. 8600GT skjermkort og en Athlon 64 X2 4000+ prosessor er ikke akkurat "kraftig". Det er mye bedre å se på f.eks. Adda sitt oppsett litt lenger opp i tråden. Eller noen av de som ble postet tidligere (som er litt billigere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå