Gå til innhold

Fikk nyss om en bra databutikk av en kompis


NesQuick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg handlet mus der, men returnerte den p.g.a. feil med knappene. Den var utstyrt med glidelås(!)  

Jaja du får det sakt, hva byttet du den musen? Hvorfor gjorde du det.

 

Jeg byttet til en musematte! Fikk også feil der. De sendte meg en en luftmadrass. Så nå sitter jeg der da med en luftmadrass full av bollesmuler. Og jeg som hater smuler i senga. :( Jeg skal klage en gang til, og da håper jeg at de sender meg en optisk trekkopp-mus.

 

edit: Glemte å nevne at det var en Everglide Attack musematte jeg bestillte. Ting glir tydeligvis ikke alltid så lett.

Lenke til kommentar
it shappe a du.... bare lurerier skal jeg si deg....

 

Bestilte en mus, å hva fikk jeg..... :grumpy:  

.exe

 

Et eller annet Pencelin produkt som heter PC-Cillin 2003 9.02 ?? Les pakkningsvedlegget nøye før bruk.

 

Her er deler av innholdet:

Description

Protect your computer and PDA from viruses at home or on the go with PC-Cillin 2003. PC-Cillin combines advanced virus detection and cleaning with an integrated firewall to safeguard your system from hackers and malicious code threats in email and instant messaging, and while surfing the Internet. New features like Wi-Fi protection helps secure your computer when connecting to a wireless LAN network, and Outbreak Alert gives you early warning about new viruses.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...