NesQuick Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 http://www.it-consulting.no For å si det sånn.. Det var vel ikke akkurat som jeg hadde tenkt meg.. Fine bilder kan man si edit trykkleif Lenke til kommentar
gustav Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det mulig å handle der eller? Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hadde ikke vært meg imot å handle der.... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Og ikke trenger de hverken tweaking eller overklokking heller! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Nice webside, skulle ikke ha noe imot å handle der jeg heller... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har de ført opp denne webshoppen på Webshopsguiden? Terningkast 6 Lenke til kommentar
snorri Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 tatt seg mye tid til å lage den der må jeg si Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har hørt dårlige rykter om denne sjappa. Det følger ikke kondomer med på kjøpet og Christina er ofte blitt sendt i retur pga slut problem. Styr unna Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har hørt dårlige rykter om denne sjappa.Det følger ikke kondomer med på kjøpet og Christina er ofte blitt sendt i retur pga slut problem. Styr unna Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 :o Noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
bender Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 ikke mye tweaking som trengs der nei. Får lempe på meg trusefukter-drakten min og ta en tur til hver og en av de snuppene... Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har de "Hjem på Kvelden" Leveranser derifra tru ? hihi .. Tar 1 stk aguilera.. 2 stk minouge.. 1 banks .. leveres hjem på kvelden ,trekker visan te fattern Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Lurer på hvor lenge det går før noen moddiser fjerner den linken Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg handlet mus der, men returnerte den p.g.a. feil med knappene. Den var utstyrt med glidelås(!) En ting var bra med denne webshopen. Som bl.a. Microplex i enkelte tilfeller gjør, la de med litt ekstra. Jeg fikk med ei bolle sammen med musa. M.a.o. så ble det en ........ Helt riktig tenkt. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Eneste er at de er litt vanskelige med returer. Etter litt hard behandling sendte jeg en vare tilbake, men fikk den likegodt tilbake en uke etterpå med beskjed om at det var tydeligvis min egen feil og at jeg ikke fikk ny.. Jaja, så satt jeg her da.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg handlet mus der, men returnerte den p.g.a. feil med knappene. Den var utstyrt med glidelås(!) Jaja du får det sakt, hva byttet du den musen? Hvorfor gjorde du det. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg handlet mus der, men returnerte den p.g.a. feil med knappene. Den var utstyrt med glidelås(!) Jaja du får det sakt, hva byttet du den musen? Hvorfor gjorde du det. Jeg byttet til en musematte! Fikk også feil der. De sendte meg en en luftmadrass. Så nå sitter jeg der da med en luftmadrass full av bollesmuler. Og jeg som hater smuler i senga. Jeg skal klage en gang til, og da håper jeg at de sender meg en optisk trekkopp-mus. edit: Glemte å nevne at det var en Everglide Attack musematte jeg bestillte. Ting glir tydeligvis ikke alltid så lett. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 it shappe a du.... bare lurerier skal jeg si deg.... Bestilte en mus, å hva fikk jeg..... .exe Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Alle gangene jeg har handlet der, så har jeg fått BRUKTE varer. Det sto der ingenting om. Se opp se opp! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 it shappe a du.... bare lurerier skal jeg si deg.... Bestilte en mus, å hva fikk jeg..... .exe Et eller annet Pencelin produkt som heter PC-Cillin 2003 9.02 ?? Les pakkningsvedlegget nøye før bruk. Her er deler av innholdet: Description Protect your computer and PDA from viruses at home or on the go with PC-Cillin 2003. PC-Cillin combines advanced virus detection and cleaning with an integrated firewall to safeguard your system from hackers and malicious code threats in email and instant messaging, and while surfing the Internet. New features like Wi-Fi protection helps secure your computer when connecting to a wireless LAN network, and Outbreak Alert gives you early warning about new viruses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå