Pak Ling Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei, kan jeg bruke begge minnekortene samtidig på k850i? Altså la oss si? m2 til musikk og det andre til bilder? OG hva er max til mobilen? =) Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, kan jeg bruke begge minnekortene samtidig på k850i? Altså la oss si? m2 til musikk og det andre til bilder? OG hva er max til mobilen? =) Takk Mener du begge minnene, altså både det interne og minnekortet? Du står helt fritt til å velge hvor du vil ha hva, og du kan selvsagt bruke begge to samtidig. Tidligere på forumet er det noen som har sagt at man kan bruke både m2- og microSd-kort, men det skjønner jeg ikke. Jeg har forsøkt å sette i microSD kort i en K850, men jeg får ikke kontakt. Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hei, kan jeg bruke begge minnekortene samtidig på k850i? Altså la oss si? m2 til musikk og det andre til bilder? OG hva er max til mobilen? =) Takk Mener du begge minnene, altså både det interne og minnekortet? Du står helt fritt til å velge hvor du vil ha hva, og du kan selvsagt bruke begge to samtidig. Tidligere på forumet er det noen som har sagt at man kan bruke både m2- og microSd-kort, men det skjønner jeg ikke. Jeg har forsøkt å sette i microSD kort i en K850, men jeg får ikke kontakt. Fikk svar av SE: "Hei! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Det går endast att ha ett minneskort i telefonen åt gången. Telefonen är testad att vara kompatibel med minneskort upp till 4GB." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For å svare kort: Har du et M2-kort må du ha det vendt med kontakt-siden mot baksiden av telefonen. MicroSD må snus andre veien. Du kan bruke to forskjellige minnekort, men ikke ha begge i telefonen samtidig Maks til telefonen er 8GB sålangt, ettersom det ikke eksisterer større i dag. Men den skal støtte helt opp til 32GB-kort når de en gang i tiden kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå