.patrick Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Heisann Jeg har helt siden jeg fikk mac på skolen sverget til Safari, men etter å ha prøvd Firefox 3 Beta 1 i dag er jeg plutselig blitt usikker. "Tagge" bokmerker funksjonen i den nye FF kan jeg ikke kalle noe annet enn genial men må si jeg misliker det en del andre ting ved firefox som gjør at jeg i dag bruker Safari. Er det en mulighet eller en "utvidelse" som gjør det mulig å få den nye bokmerkefunksjonen fra FF i Safari eller er jeg nødt til å bytte nettleser for å få denne funksjonen? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Safari har vel ikke den største bestanden av utviklere, og det vil nok ta lenger tid enn Beta 1 for de å utvikle noe lignende til Safari, om de i det hele tatt kan gjøre det. Hva er det som er å mislike med Firefox ellers? Det kan være det er snarere å rette på enn å vente på utviklere som er i stand til å ta funksjonen til Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå