Gå til innhold

Kun 4 land får Singstar til Ps3 i desember

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg setter fremdeles spørsmålstegnet hva er det med Singstar til PS3 som gjør at folk skal få lyst å kjøpe det fremfor Singstar til PS2?

Greit det har muligheten til nedlasting av ny musikk og hele den pakken, men er det noe som vil appelere til massen eller blir det for "komplisert" på papiret til at folk gidder å gå gjennom det og heller kjøper seg en PS2 og Singstar, som er plug&play i deres øyne.

Jeg kan dog garantere at renneløkken er klar bare sekunder etter at jeg har trykket "svar".

Lenke til kommentar
Jeg setter fremdeles spørsmålstegnet hva er det med Singstar til PS3 som gjør at folk skal få lyst å kjøpe det fremfor Singstar til PS2?

Greit det har muligheten til nedlasting av ny musikk og hele den pakken, men er det noe som vil appelere til massen eller blir det for "komplisert" på papiret til at folk gidder å gå gjennom det og heller kjøper seg en PS2 og Singstar, som er plug&play i deres øyne.

Jeg kan dog garantere at renneløkken er klar bare sekunder etter at jeg har trykket "svar".

Jeg tror dette spillet kommer til å markedsføres enormt, det alene bør klare å selge en del kopier. Men om dette kommer til å selge mange PS3er? Jeg tviler på det. Som du sier er det billigere å bare kjøpe en PS2 + SingStar der.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Singstar er populær ja, men er det nok nytt som appelerer med Singstar til PS3 eller ser massen mer eller mindre det samme og velger den billigste løsningen?

Det irnoiske her er at Sony konkurerer ene og alene med seg selv her men det er litt viktigere at PS3 og Singstar slår gjennom nå enn at PS2 opprettholder sitt Singstar salg.

Lenke til kommentar

Skal jeg ha Singstar til PS3så er nok hovedgrunnen nedlastbart innhold. Men 'oppfølgere' av slike gigahits generelt har en tendens til å trekke masser av folk, pluss enda flere. Jeg har ingen eksempler på meg akkurat nå, men merker ofte at orginale spillserier, filmer og TV-serier også, som startet med dette ene uventede gullkornet, og utvider seg til noe større for massene. Selv om det er orginalen som helt klart er best ser man på tallene at det er oppfølgerne som virkelig selger, nettopp fordi det var oppføgeren av DET spillet, som visstnok skal være SÅ bra.

Lenke til kommentar

Ok ikke minst.

En LAAAAANG hit-liste uten å måtte bytte cd. YES!

Det blir i alle fall vorschpiel-vennlig i min krets.

Og like så bra.

Et sytletøyglass med stipehull i lokket satt på bordet.

Er det en sang på singstore du gjerne vil ha lastet ned. Putt 15,- på glasset, last ned og gaul i vei.

Om en måned, så har vorschpielerne sponset min PS3 med mange sanger.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...