UrgeLoL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Og norge er en av dem, om man skal tro denne tråden på neogaf forumet. Velger å leve i håpet, og om det kommer til Norge i desember så blir det garantert kjøpt. Synd det ikke blir trådløse mikrofoner fra start av. Hva synes dere om musikkvideoprisen? Tipper det blir 15 kr per tittel. Quoter fra tråden. Hiya!On December 7th, a new era of party gaming will release in five lucky countries. The rest of Europe and USA will have to wait until early next year but in the mean time enjoy what the community brings up. What separates SingStar from the pack is that it's a karaoke focused party game that uses actual music videos as it's backdrop. Singing along, the goal is to try to hit the same notes as the corresponding song. Unlike most music based games, any particular skill isn't require to participate (one might also argue that being drunk is benefitial). For the price of a normal game you get SingStar alongside with two wired high quality microphones. Having sold over 10 million copies since 2004 in just Europe & Australia alone it's without question the most popular music game in the world. SingStar PS3 marks the first true evolution for the series taking the franchise online. With the PS Eye usb camera you may record your performances and upload them to the MySingStar network. You may download and watch other users videos and rate them and you can also upload your favorites to www.singstargame.com and share them with people who don't necessarliy own a PS3 or the game (videos viewable through a standard web browser). Basically a blogging network that focuses on hilarity and entertainment instead of complaints, surely a breath of fresh air. Also, regularly, new songs will be put up on the SingStore (separate from the PS Store and only viewable from within SingStar PS3) for users to purchase and download using the ultra slick interface. SingStar PS3 combines the game millions of people love and use with iTunes and MySpace, a new mature era of party gaming is upon us. • Publisher: Sony Computer Entertainment • Developer: SCE London Studios • Platform: PlayStation 3 • Initial release countries: UK, Norway, Australia, Sweden? and one more. • Initial release date: December 7th • Rest of Europe and North America: ~February • Price: SingStar + 2x wired USB microphones = standard game price SingStar PS3 only (PS2 SingStar microphones can be used) = half the price of a standard game • Song prices: €1.50, £0.99, $2.49AU Reviews: • EDGE - 8 • Games Master UK - 9 • OPM UK - 9 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 dette selger nok noe ps3 som jule gave:) smart trekk av Sony Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har allerede fått promo av spillet i posten, så release i norge den 7. er nok veldig sannsynlig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 De norske sangene Aleksander With - The Other Side Karpe Diem - Show Radiohead - No Surprises Bjørn Eidsvåg og Elvira Nikolaisen - Floden Lilyjets - Perfect Picture Ravi - Ås to i Osjlo Britney Spears - Toxic Macy Gray - I Try Ravi & DJ Løv - E-ore The Cardigans - Lovefool Margaret Berger - Samantha Razorlight - America Coldplay - Fix You Maria Mena - Just Hold Me R.E.M. - Losing My Religion Elvira Nikolaisen - Love I Can't Defend Marit Larsen - Don't Save Me Robbie Williams & Nicole Kidman - Something Stupid Gaute Ormåsen - Kjærlighet er mer enn forelskelse Mira Craig - Boogeyman Supergrass - Alright Gorillaz - Feel Good, Inc. OutKast - Hey Ya! Twisted Sister - We're Not Gonna Take It Kaizers Orchestra - Maestro Paperboys - Keep It Cool U2 - Beautiful Day Karpe Diem - Piano The Pussycat Dolls - Beep Wolfmother - Love Train Glad det er 44 sanger til på Singstore pluss at nye sanger blir lagt til månedlig. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke meningen å være negativ her, men hva er egentlig morroa med singstar? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Spør noen av de som har kjøpt de over 10 millioner kopiene som er solgt i Europa Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bjørn Eidsvåg! Joho! Hahah, men herlig dette kommer til Norge så tidlig, noe jeg ikke trodde med det første. Kommer til å bli beste julegaven sammens med PS3 40 gb. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ikke meningen å være negativ her, men hva er egentlig morroa med singstar? Det blir ofte bra stemning på fest om det er allsang, og singstar er god på å dra igang allsang. Også morro å sitte å synge med en kamerat eller to, begge vet at de ikke synge, og hører at den andre ikke kan det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Grunnen til att Singstar ble så umettelig populært er att det er solgt utrolig mange PS2 konsoller da dette kom ut og i motsetning til Singstar på PS2 tror jeg ikke att dette blir det store trekkplasteret på party slik som de har vært på PS2 og grunnen er ganske enkelt. Ny PS3 koster med Singstar vill koste godt over dobbelt så mye som Singstar og en PS2 koster. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 8 i Edge er ikke verst, men ikke min type spill (med mindre jeg er full og er på vorspiel). Norge er det landet i verden som hvor Singstar er mest populært utfra folketallet. Faktisk har det blitt solgt mer kopier her enn i store land som Frankrike og Italia. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel når de klarer å selge ringetoner til mobilen for 30kr, så hadde det heller ikke forundret meg om prisen pr låt hadde blitt 30kr. Tross alt så får man mye mer. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Utrolig morsomt spill det her, fikk det igår:D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva er nytt og eventuelle forbedringer? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer på hva det er med Singstar til PS3 som skal få folk til å kjøpe det når de kan få Singstar til PS2 til en enda billigere. Joda jeg vet at det er mye nytt, men er alt dette nye noe som appelerer til massen? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ok skjønner morroa, er vel bare jeg som er usosial Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg må inrømme at jeg ikke helt skjønner populæriteten til Singstar. Karaoke på konsollen liksom. Det finnes da bedre party-spill? En annen ting er at såvidt jeg har skjønt så selger dette ikke så mye i Japan og restan av Asia som Europa. Stemmer dette? Karaoke er jo mye større i østen. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva er nytt og eventuelle forbedringer? Grafiske forbedringer, mye bedre design på menyer. Online modus hvor du kan gi karakter på andre videoer som folk har tatt opp og lagret. Du kan også bruke kamera å ta opp når du synger, og seff kan du laste ned nye sanger. Har bare ikke klart å kommet meg inn å få prøvd singstore. Ser ut som det er nede eller noe sånt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Vors er mest vanlig her med tanke på alkoholprisene edit: svar til monkeyboy Og hvilke andre spill da? Endret 22. november 2007 av Rakib Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ojojoj, sanger fra Franz Ferdinand; må alene være verdt spillet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kan man bruke de gode gamle mikrofonene fra ps2? Kan man få tilgang til SingStore uten å kjøpe selve spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå