egilbrekke Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har en ASUS 48x/16x/48x cd- brenner. Når jeg er ferdig å brenne cder som tar 900MB, og skal sjekke hvor mye som er brent på cden, står det at det bare er brukt 700MB av cden. Selv om fila jeg brente er på over 800MB. Kan ikke ASUS 48x/16x/48x brenne cder over 700MB? Kan jeg få fiksa det ved å oppdatere firmwaren? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 funker det da? funker alle filene/filmene whatever du har brennt? Lenke til kommentar
egilbrekke Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Nei. Funker ikke. Brente backup av Tony Hawk 4. Tror ikke alle filene kom inn på cden. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei. Funker ikke. Brente backup av Tony Hawk 4. Tror ikke alle filene kom inn på cden. Har du på overburn funksjonen i brenne programmet du bruker, har du en gammel versjon av brenne programmet. Firmwaren kan fikse mye den så du får prøve, er ikke sikker det er kommet en nyere heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå