Halvgud Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Husker en stripe veldig godt, handlet om aids. Mer husker jeg ikke. Det er vel en sånn standard webcomic, blant de tusen man finner på nettet. Selve greia er en far og sønn, hvorav faren er sarkastisk til de grader. Er vel, etter min hukomelse, kun to bilder som blir brukt om og om igjen.. Noen som vet hva jeg sikter til? Gjerne post url. Må ha den, damn! Har ingen anelse på navn faktisk. Men, far og sønn, sarkasme og satire. Takk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sikkert Cyanide and Happiness. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Googlet meg frem til den der jeg også, men følte ikke den passet helt til beskrivelsen ... Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Er ikke den der.. Hmm, de to bildene som går igjen er rasteristert en god del, ser ut som noe - gammel avisutklipp kanskje. Standardisert amerikansk far vil jeg tro. Ingen andre? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Morning Glory? Leste du hva som stod i første posten? Det der har vertfall ingen ting med det å gjøre.. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hihi, takker så meget.. Men fant det faktisk selv etter mye om og men. Morning glory ja. Utrolig til bra.. Hahaha.. Se på fan-greia og en to stripers om "knock knock" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå