kefirgut Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvor selger de billigst ferdig modifisert xbox 360? har sett på modnet.no De har en Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til 3995,- og en CORE m/iXtreme Firmware til 2495,-. Er det noen billiere der ute? Evt hvilken bør jeg velge? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Microsoft Starts New Ban Wave on LIVE Against Modified Firmwares Birger Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 QXL er verdt en titt.. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du får nok mange billige ferdig-moddet xboxer i ukene fremover nå :-) Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ja pga at de ikke funker å spille på LIVE? Men det er da greit for de som ikke spiller LIVE uansett... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg ville vært kritisk med å kjøpe en modifisert Xbox 360 brukt. Husk på den utrolige failure raten. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ja det er sant..Å kjøpe brukt er alltids et visst faremoment.. Men hva med denne: Qxl... Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Verdt å merke at Microsoft ikke kan detecte flashet firmware som kobler seg opp mot live. Det er spillene de reagerer på. Mao, det skulle gå helt greit å spille et orginalt spill online på en Xbox med flashet firmware, men så snart du prøver deg med en "sikkerhetskopi" så risikerer du å bli bannet. Jeg har nylig bestilt meg en moddet box på QXL. Mht failure-raten, så er jeg ikke så nervøs. RRoD kan fikses på et par timer uten behov for Microsoft Support (X-clamp fix), hvis driven failer (Noe jeg for så vidt tviler på, siden den allerede har blitt brukt en stund) så går det alltids ann å kjøpe en ny Xbox orginaldrive. Hvis det er av no interesse, kjøpte jeg min box på QXL. 2900,- ferdig moddet, med 28 spill og to kontrollere (6 av disse spillene orginale). Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det Adoran sier sant ? Det nekter jeg å tro.. for hvem i helvete ville vel tatt sjansen på å spille piratkopierte spill online, uansett hvor stealtha dem er..... Er det slik at en MÅ spille et brent spill ONLINE for å bli banna ? Er jo bare å nappe ut tpen da når en spiller brente spill.. ? Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Merkelig nok er det mange som er så dumme Min kilde: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...uFyZuyXdjmt.php Se på *Update* seksjonen. Når det er sagt har jeg ikke testet det selv, så jeg går bare etter det jeg leser på nettet. Og ja, det virker som at det er så enkelt at man bare kan nappe ut TP kabelen. Det er i hverfall det jeg har hørt edit: leif og enda en leif Endret 22. november 2007 av Adoran Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 da fortjener dem fader meg å bli banna og.. herregud.. men føler jeg har lest om folk som mener det motsatte.. at det å logge på live med moddet firmware kan være nok.. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Etter det jeg har sett, antar jeg at de har spilt piratspill med TP kabelen i, og så fjernet spillet og koblet seg til live.. Eller noe sånt, og at det kan være grunnen. Men som sagt jeg er ikke sikker, går bare etter informasjon jeg finner. Jeg er ikke interessert i å spille LIVE uansett Edit: Og takk for at du gir meg noe å gjøre på skolen Endret 22. november 2007 av Adoran Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hvor selger de billigst ferdig modifisert xbox 360? har sett på modnet.no De har en Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til 3995,- og en CORE m/iXtreme Firmware til 2495,-. Er det noen billiere der ute? Evt hvilken bør jeg velge? Modnet selger som sagt Xbox 360 TV-Spillkonsoll - Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til kr 3995,- . Noen butikker /steder som har bedre Tilbud? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor selger de billigst ferdig modifisert xbox 360? har sett på modnet.no De har en Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til 3995,- og en CORE m/iXtreme Firmware til 2495,-. Er det noen billiere der ute? Evt hvilken bør jeg velge? Modnet selger som sagt Xbox 360 TV-Spillkonsoll - Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til kr 3995,- . Noen butikker /steder som har bedre Tilbud? Det er nok smart å kjøpe fra en bedrift, ja; da har du mange flere rettigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå