Dingy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Finnes det noen lys/dioder som lyser bokstaver? eller er man nødt til å bruke ett lys som lyser på/via en utskjæring? Takker for svar!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja hvis du setter det opp som bokstaver så skal det gå. LCD display er jo også en mulighet da. Lenke til kommentar
ebola950 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 om du tenker slik at vær led lager en bokstav så er det nok store sjanser for at du må lage noe selv, men om du skal ha lysende bokstaver kan jo slike være aktuell? Lenke til kommentar
ebola950 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) dobbel post . Endret 23. november 2007 av ebola950 Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 tanken er at bokstavene skal projekteres opp mot en flate. på en måte slik som enkelte vekker-klokker man kan få kjøpt... det jeg skal bruke de til er som skiltlys på bilen, så jeg må ha gult/hvitt lys, men vil gjerne skrive en tekts på skiltet med lysbokstaver... ergo så går det ikke med lcd disp, leds osv, er nødt til å ha noe som projekteres... derfor håpte jeg det kanskje fantes noe lys/leds med bokstaver i "linsa" så man kunne skrive =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå