Gå til innhold

PES08(PS3) og FPS


Erlendz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg får trolig PES08(PS3) i posten om noen dager. Jeg har prøvd demoen og der er frameraten helt forferdelig! Jeg har også lest litt om dette på diverse nettsider/forum. Hvordan er det med FPSen nå? Har det kommet noen oppdateringer som fikser dette? Noen som vet noe?

 

Takk!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg får trolig PES08(PS3) i posten om noen dager. Jeg har prøvd demoen og der er frameraten helt forferdelig! Jeg har også lest litt om dette på diverse nettsider/forum. Hvordan er det med FPSen nå? Har det kommet noen oppdateringer som fikser dette? Noen som vet noe?

 

Takk!

 

Konami jobber forsatt med en patch. Var lekket flere steder at patchen skulle komme 20/11, men dette stemte ikke.

Patchen vil hovedsaklig fikse onlineproblemene. Hvor mye av singelplayerdelen som blir fikset er uvisst for meg.

 

Kan se antydninger til at singelplayer biten flyter bra til tider, men under videosekvenser flopper FPS'n.

 

Vi får håpe konami retter opp i disse problemene, for alt i alt, PES08 er det beste fotballspillet

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg får trolig PES08(PS3) i posten om noen dager. Jeg har prøvd demoen og der er frameraten helt forferdelig! Jeg har også lest litt om dette på diverse nettsider/forum. Hvordan er det med FPSen nå? Har det kommet noen oppdateringer som fikser dette? Noen som vet noe?

 

Takk!

 

Konami jobber forsatt med en patch. Var lekket flere steder at patchen skulle komme 20/11, men dette stemte ikke.

Patchen vil hovedsaklig fikse onlineproblemene. Hvor mye av singelplayerdelen som blir fikset er uvisst for meg.

 

Kan se antydninger til at singelplayer biten flyter bra til tider, men under videosekvenser flopper FPS'n.

 

Vi får håpe konami retter opp i disse problemene, for alt i alt, PES08 er det beste fotballspillet

 

Okei, får krysse fingrene da!

 

Takk for oppdatering på saken. :)

Lenke til kommentar
Skl skaffe med fifa 08, er det hakking der også?

 

Har spilt begge spillene.

Det er ikke mye hakking på noen av spillene i singelplayermodus, bortsett fra reprisene i PES08,

men til tider merkes det.

 

Er usikker på hvordan Fifa oppfører seg online.

 

Jeg vil si at Fifa 08 ikke har den samme gameplayen som PES har, men selv syntest jeg kanskje at fifa 08 er det peneste

spillet, med mye kule finter og finesser.

 

Vil du ha realisme går du for PES08, vil du ha mest mulig underholdning går du for Fifa.

 

Jeg holder en knapp på PES

Endret av kallstrom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...