Strago Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har et annet problem som jeg tror flere må ha hatt. På den gml. pc`n min som er nevnt i den andre HJELP! Ny pc.................-topicen har jeg hatt og har følgende problem: Mailprogrammet Outlook Express overstyrer mailadressene mine, slik at jeg ikke får svart på mail før jeg har gått manuelt inn og fjernet 127.01.01, ihvertfall tror jeg det var det det sto på pop3 og smtp samt fjernet det som kommer opp etter kontobruker, altså mailadressen er korrekt men etter endelsen f.eks .com så legger det seg på en gang til. Eks: [email protected] så etter .com kommer det en gang til @normann.com. OG FOR 1 TIME SIDEN SKJEDDE DET NØYAKTIG PÅ DEN NYE MASKINEN MIN!!! Hva er det som gjør at dette skjer? Er det Outlook? Har VELDIG lyst til å prøve noe annet enn Microsoft (begynner å bli ganske irritert på dette) kanskje opera? Uansett.................., det må være mange som har opplevd dette og kanskje kan hjelpe mange ved å svare. Hilsen Strago Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hmm, bare gjetter, men du har ikke et antivirus program eller mail filter som gjør dette? 127.0.0.1 er en adresse som peker tilbake til din egen maskin, altså vil programmer på din maskin behandle det som går til den adressen. Lenke til kommentar
Strago Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Joda, jeg har norman antivirus. Lenke til kommentar
Strago Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 cecolon! DU TRAFF SPIKEREN RETT PÅ HODET!!! Oulook fungerer aldeles utmerket nå etter som jeg har vært innom normanprogrammet og endret oppsett/konfigurasjon. HJERTLIG TAKK! Strago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå