Gå til innhold

Unreal Tournament 3 kommer til USA 11. desember

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Mark Rein postet på Epic's forum i dag.

Folks,

The PlayStation 3 version of Unreal Tournament 3 has gone gold! We got news last night that Unreal Tournament 3 has been approved by SCEA and has been released to North American manufacturing.

Midway has started talking to retailers to figure out exact timing and they will have a formal announcement early next week when everyone is back from the Thanksgiving holiday. My guess is that Midway will start shipping the title to North American retailers on Monday December 10th and it could show up in stores as early as December 11th but more likely toward the middle of that week.

I think PS3 owners are going to really enjoy UT3 this holiday so make sure you get it on your shopping list!

For PAL territories, specifically UK and Europe, we have a few localization-related tasks to complete and then we should be starting the certification process pretty soon. My best guess is early next year (January or February) for the game to ship over there.

Kilde

Så da er det bare å importere for de som vil det! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er PS3 sonefri? bare å bestille games fra canada / usa ?

Hvis dette går ann er det jo mulig å spare masse penger da... om man slipper unna tollvesenet =( god damnit!

Alle ps3 spill er sonefrie ja. Og jeg har bestilt alle mine spill fra www.videogamesplus.ca

Det tar ca 4-6 dager fra de sender spillet til at du har det. Spillene kommer på ca 410-420 inkludert frakt.

Lenke til kommentar

Ok tusen takk! skal begynne med det umiddelbart! Uncharted må jeg jo ha og UT3 selvfølgelig!

Utrolig trist. Ser at siden din har fått inn Castlevania: Dracula X Chronicles.

Var så dum at jeg bestilte dette spillet fra en merkelig side www.game.co.uk - står jo at de får det Q1 2008! latterlig!

MEN en ting til...

om man kjøper UT3 NTSC, har det noe å si at det ikke er PAL hvis man skal spille det på Playstation Network, her i norge / europa?

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar

Merker dem toy game på spillene du bestiller, vil helst slippe tollen

Hvor mye er det får ca 1 spill med frakt og hvor mye du betaler for å overføre fra norsk konto til utlandet med gebyr osv?

Har så jævla lyst på spillet :D

Men dette står det hos videogameplus: This product will be in stock on Friday 01 February, 2008.

Kan man skrive å der inne siden jeg har å i postadressen min og etternavne mitt :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
må bare spørre, vil det være single player campaign i spillet og vil det være worldwide servers eller sone låste?

I henhold til gamer.no sin test av PC-utgaven er det single player i spillet, men den er ikke så veldig bra. Fungerer best til å lære seg kontrollene og øve litt før man begir seg ut på multiplayer.

Angådene worldwide servere vet jeg ikke.

Noe som har noen ide om hva slags "localization" som står igjen til PAL-utgaven?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...