Gå til innhold

Club3d 8800 gtx + prosessor oppgradering

tormi

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Hadde tenkt å oppgradere til et litt fetere skjermkort og har sett litt på denne som jeg synes har akseptabel pris.

Club3d 8800 gtx

Men hva sier dere? Sitter idag på ett Radeon X1900 GT kort så jeg ønsker jo å få en langt bedre ytelse enn det jeg har idag. Jeg lurer jo også på om Club3d lager gode kort har jo hørt at man helst bør gå for XFX eller EVGA, men jeg er usikker. Noen som har funnet noen tester av kortet opp mot andre tilsvarende kort?

Prisen er jo tross alt en god høvding under XFX sitt kort. Lurer jo også på hvor mye bedre dette kortet yter enn f.eks. XFX sitt GTS kort.

Dagens PC oppsett hos meg er forøvrig slik:

CPU: Intel CORE 2 DUO 6300 (S775)

MB: Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965, Socket-775, ATX, 2xGbLAN, SATAII, Firewire, PCI-Ex16

GFX: Sapphire Radeon X1900GT 256MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/VIVO/HDCP

MEM: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's * 2

PS: Noen som vet hvilken som er den feteste prosessoren jeg kan kjøre på HK'et?

Endret av tormi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ville ventet på nye 8800gts som kommer 3 desember.. det er bedre enn 8800gt igjen.. vil vel koste vel oppimot 2500-2900

men det vil jeg tro er "stygt" nærmt 8800gtx ytelse, hvis ikke likt eller over..

Ser man det ser man det... Har du noe mer info om det kortet. 3000 er akkurat innenfor det jeg er villig til å gi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...