Gå til innhold

Erfaringer med cmosdata

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg en bra bærbar PC. Dell XPS 1730 er helt ok, men er egentlig ute etter noe bedre. Cmosdata.no selger den beste bærbare PC-en jeg har funnet, men er litt usikker på denne bedriften.

Etter det jeg vet er det et enkeltmannsforetak så jeg er usikker på hvor bra supporten etc er.

Er det noen som har bestilt PC fra cmosdata.no og kan fortelle litt om sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den forrige databutikken som opererte som enkeltmannsforetak jeg hørte om, gikk under navnet Whitebox... grunn til å være skeptisk :)

(har personlig ingen negative erfaringer med whitebox... kjøpte min første og hittil eneste laptop derfra, som den dag i dag, snart tre år senere fungerer smertefritt ;) )

Lenke til kommentar

nja...nå er det jo mange webshopper som er/har vært enkeltmannsforetak, så det trenger ikke bety noe....noe som imidlertid er litt mer skummelt er jo at butikken startet i april i år....ergo kan man enda ikke vite om bedriften går bra, eller vil legge ned i neste uke. uasett så er vel dette en diskusjon for webshoptråden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...