Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Klima Audi A4 2002

Sandemann

Anbefalte innlegg

Hei

Har en 2002 modell Audi A4 med dobbelt klimaanlegg.

Nå får jeg bare justert temperaturen på begge sider samtidig, før fikk jeg ikke gjort dette. Da måtte de justeres på begge sider for at tempen skulle være den samme.

Vet ikke hvordan det har blitt sånn... Er det noen som vet hvordan jeg kan slå dette av og på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har det med temperaturen ute å gjøre?

Må vel også kunne regulere tempen inne bilen individuelt selv om det blir vinter? Men det også veldig greit at man kan endre dette og kjøre de sammen, men jeg trenger å vite hvordan jeg slår det av og på.

/Sandemann

Lenke til kommentar

AC-Kompressoren slår seg av når det er kaldt ute fordi det ikke lengre er nødvendig, altså av økonomiske grunner. Eneste forskjellen vil bli at luften ikke blir så tørr.

Det jeg da tror er grunnen til at begge justeres samtidig er at det vanlige luftesystemet ikke har gode nok ressurser til å levere forskjellig temperatur.

Det som er dumt med de nye anleggene er at det ikke gis info om ac-kompressoren er på eller av.

Du får nesten prøve, kjøre bilen inn på et varmt sted å se om det går ann å justere sidene ulikt da. Og hvis du slår den på ECON, vil de bli justert samtidig.

Les også i instruksjonsboka, stod masse nyttig info om klimaanlegget mitt der i alle fall.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...