.vision Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hallo folkens.. Trenger en ny forsterker til et oppsett jeg har kjøpt. Bør ikke koste mer enn 2-4000. Har Cerwin Vega 12VE i front http://hifiklubben.no/produkter/hoeyttaler...talere_sort.htm Cerwin Vega HD-63S i bakkant http://hifiklubben.no/produkter/hoeyttaler...talere_sort.htm Ellers har jeg noen proson småtasser plassert rundt i rommet... Noen som har forslag til forsterker som er bra nok til å takle dette? Jo billigere de er, jo bedre er det.. Det bør nok være 7-kanal, for jeg begynner å få en del høyttalere. Takk for alle forslag.. Endret 21. november 2007 av mEttOx Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 NAD T744 blir nok det naturlige valg sammen med CV, blir 300 over budsjett men fy så verdt pengene. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 NAD T744 blir nok det naturlige valg sammen med CV, blir 300 over budsjett men fy så verdt pengene. Det tviler jeg ikke på Du har ikke et forslag på en som har 6 eller 7 kanaler? 5 blir litt smått.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skal du kjøre i 6 eller 7-stereo da? Ser ikke poenget med surroundforsterker om du ikke har center, småhøyttalere fra Proson pleier ikke å være tilfredstillende til det. Du har jo Denon 1708 men vet ikke hvor godt den funker med CV. Mest sannsynlig ikke topmatch. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Sorry, glemte å nevne det. Har selvfølgelig en center også. Kan hende den fungerer den, skal høre meg litt rundt med folka på hifiklubben. Takk for forslaget. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke noe problem, håper du blir fornøyd med det du kjøper til slutt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 NAD T744 blir nok det naturlige valg sammen med CV, blir 300 over budsjett men fy så verdt pengene. Det tviler jeg ikke på Du har ikke et forslag på en som har 6 eller 7 kanaler? 5 blir litt smått.. Holder med 5 kanaler, er vel få filmer som har mer enn 5.1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det stemmer Lefse. jeg hadde 6.1 forsterker for noen år siden. Centeren bak ble aldri brukt. Ser ikke poenget med det. Bruk heller pengene på ett bedre 5.1 oppsett. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Da blir det jo flere kroner per kanal og per høyttaler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå