Grievdus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hei skal ha en framføring i morra, å da skal jeg alltså Velge en sang som må være på engelsk, framføringen går ut på å spille låten jeg har valgt, så skal jeg fortelle hva teksten handler om å hva jeg syns om den. framføringen skal bare være på et par minutter. Har nå valgt "What A Wonderful World" av Louis Armstrong , det jeg lurer på er hva jeg skal si at den handler om, finnes det en side hvor det står litt? Håper på svar raskt Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Kanskje du skulle begynnt på fremføringen din litt tidligere? -Og hva med å gjøre dine egne lekser? Endret 21. november 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Har da ikke spurt om noen kan gjøre leksene for meg? Eneste jeg spurte om var om noen viste hva teksten handler om, eller om det finns en side som det står litt info . Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kanskje du skulle begynnt på fremføringen din litt tidligere?-Og hva med å gjøre dine egne lekser? :!: Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Les teksten og finn ut hva du selv mener teksten handler om for de fleste folk finner sine egne meninger med tekster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå