Tnt2 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har en "gammel" pc med athlon 800mhz prosessor Tenkte jeg skulle oppgradere drivere og bios trur det er et Asus VIA133mhz bios v. 6.0 Men hvordan er beste måten å finne ut av dette??? et program kanskje sandra? (uten at å se på Esken da selv ) Lenke til kommentar
Tnt2 Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 kan jeg bruke 4in1 driverne eller bør jeg velge noe annet Må flashe biosen Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 oppdatere bios gir ikke bedre ytelse, det kan fikse små feil og lignendes ting men hvis du ikke har problemer med pcen hadde jeg ikke giddet! ja bruk VIA 4in1 drivere du. Lenke til kommentar
Tnt2 Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 tenkte jeg skulle prøve å klokke litt, men biosen støtter ikke mer en 900mhz Noen tips fant dette nummeret VIA tech vt8c686 (trur kortet er asus, men vet ikke) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 oppdatere bios gir ikke bedre ytelse, det kan fikse små feil og lignendes ting men hvis du ikke har problemer med pcen hadde jeg ikke giddet!ja bruk VIA 4in1 drivere du. Joda har faktisk opplevd å få bedre ytelse av å oppdatere bios'en på en pc for en stund siden. Men som du sier er det meste bare fix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå