P1ndy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vil gjerne høre hva dere synes om disse to programmene.. Ønsker et par innlegg før jeg sier min mening.. For de som vil ha en smakebit: Det første kysset i Jakten på kjærligheten 2007: Videoklipp Masse om tv-serien Den rette for Tor: : Tv3 - Den rette for Tor Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 I mine øyne to patetiske programmer. Kjærlighet skal ikke konstrueres, det skal falle naturlig. At noen skal tjene penger på at personer får seg 'kjærester' på tv er jo rimelig skammelig, enda verre er at de seriene har så mange tilhengere. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 I mine øyne to patetiske programmer. Kjærlighet skal ikke konstrueres, det skal falle naturlig. At noen skal tjene penger på at personer får seg 'kjærester' på tv er jo rimelig skammelig, enda verre er at de seriene har så mange tilhengere. Kan røpe at jeg selv har to tv-slaver som stenger ute den virkelige verdenen når disse programmene kommer på tv'en.. Jeg er ikke en av dem..! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jakten på kjærligheten vs. Dating med Tor Milde? Dette blir for meg ca det samme som "Pest vs Kolera" Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Det må vel være noen som liker disse programmene.. Se på alle seerne de har. Ingen som vil forsvare bonderomantikken? I samme kategori finner vi også programmer som Date My Mom. Hmm.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tror neppe du finner den jevne bonderomantikkseeren her på forumet. Her går det vel mer i diverse anime fra Japan eller toppsatsningene fra USA. De to programmene du nevner har ikke akkurat den største ungdomsprofilen vil jeg si Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Tror neppe du finner den jevne bonderomantikkseeren her på forumet. Her går det vel mer i diverse anime fra Japan eller toppsatsningene fra USA. De to programmene du nevner har ikke akkurat den største ungdomsprofilen vil jeg si Du har et poeng der.. Aldersgruppen til seerne til disse programmene er kanskje ikke forumets brukere sin gjennomsnittsalder Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Vil bare nevne at for de som vil se på jakten på kjærligheten går det på Tv2 nå (om ikke jeg tar helt feil).. Et familiemedlem er allerede festet til tv'en, sannsynligvis to. Lykke til Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Forferdelige programmer, men skulle jeg velge hadde det nok blitt Jakten på kjærligheten. At noen damer vil date denne Tor Milde er for meg en gåte :!: Endret 28. november 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå