axi Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei. I går satt eg å surfet helt vanlig. da fynket internett helt fint. så stakk eg ut, men når eg kom heim igjen fynket ikke nettet. bak der så nettverkskabelen er koblet til skal det egentligt lyse et grønt og et gult lys. men der lyser det ingenting nå. Vet at det ikke er noe feil med kontakten. Fynker helt fint på den bærbare. har nettverksporten blitt ødelagt?? alt fynker fint utenom nettverket. Har asus m2n sli deluxe. am2 kort. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 lyset indikerer om det går strøm gjennopm kabelen, altså om det er no kontakt mellom dette kortet og det på andre siden. har du sjekket at den ikke har fallt ut av andre enden nok til å bryte kontakten f.eks? Det er 50/50% sjanse for at feilen ligger på det andre den er koblet til, hvis man bare går utifra at lyset er av som symptom. -Stigma Lenke til kommentar
axi Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 lyset indikerer om det går strøm gjennopm kabelen, altså om det er no kontakt mellom dette kortet og det på andre siden. har du sjekket at den ikke har fallt ut av andre enden nok til å bryte kontakten f.eks? Det er 50/50% sjanse for at feilen ligger på det andre den er koblet til, hvis man bare går utifra at lyset er av som symptom. -Stigma ja, har sjekket det. bruker akkurat den samme kabelen på den bærbare. her fynker det helt fint. Noen andre ting så kan ver gale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå