Gå til innhold

Elkjøp roter det til med en ødelagt Xbox 360 (ikke negativt)

Anbefalte innlegg

Hadde nettop en meget positiv opplevelse med Elkjøp. Første gang Xbox 360n tok kvelden så fikk jeg en ny (RRoD). Andre gangen (3/4 år siden) så sendte jeg den inn til Elkjøp og da tok det så lang tid at jeg fikk en Xbox 360 Premium (isteden for den Coren jeg leverte inn). Men igår fikk jeg en Xbox 360 til(!). Jeg ringte Elkjøp og sa det måtte være en misforståelse, men de hviste ikke hva de skulle gjøre. Jeg dro til Elkjøp idag for å prøve og si ifra at det var en misforståelse, men de nektet å ta den imot. Så da sitter jeg her med to 360er :woot: . De burde kanskje klare å ha litt bedre system enn det? Var forresten på Lørenskog ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser egentlig for meg dette:

Den fortvilte kunden Ola Nordmann fikk en Xbox 360 som ikke var hans, i posten fra Elkjøp. Elkjøp nekter å ta den tilbake. Ola måtte gå til oss i TV2 hjelper deg for å få hjelp. Vi har prøvd å få kontakt med Elkjøp, men de vil ikke kommentere saken. Ola: "Jeg sitter her nå fortvilet med en Xbox 360 som ikke er min. Jeg har slitt meget økonomisk etter hendelsen og skal gå til rettsak mot Elkjøp for å få gjenoppreisningsstøtte."

Lenke til kommentar
Ser egentlig for meg dette:

Den fortvilte kunden Ola Nordmann fikk en Xbox 360 som ikke var hans, i posten fra Elkjøp. Elkjøp nekter å ta den tilbake. Ola måtte gå til oss i TV2 hjelper deg for å få hjelp. Vi har prøvd å få kontakt med Elkjøp, men de vil ikke kommentere saken. Ola: "Jeg sitter her nå fortvilet med en Xbox 360 som ikke er min. Jeg har slitt meget økonomisk etter hendelsen og skal gå til rettsak mot Elkjøp for å få gjenoppreisningsstøtte."

Så jævli bra :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...