Submoose Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hadde nettop en meget positiv opplevelse med Elkjøp. Første gang Xbox 360n tok kvelden så fikk jeg en ny (RRoD). Andre gangen (3/4 år siden) så sendte jeg den inn til Elkjøp og da tok det så lang tid at jeg fikk en Xbox 360 Premium (isteden for den Coren jeg leverte inn). Men igår fikk jeg en Xbox 360 til(!). Jeg ringte Elkjøp og sa det måtte være en misforståelse, men de hviste ikke hva de skulle gjøre. Jeg dro til Elkjøp idag for å prøve og si ifra at det var en misforståelse, men de nektet å ta den imot. Så da sitter jeg her med to 360er . De burde kanskje klare å ha litt bedre system enn det? Var forresten på Lørenskog ... Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg tar gjerne imot Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvis de nekter å ta den i mot er det vel lite å gjøre... kan liksom ikke gå å klage at de ikke vil ha tilbake en Xbox de har sendt ut for mye Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe, bare kos med 2 da, men ta nå å selg den for en billig penge Har småpenger jeg ^^ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha fett! Grattis med en ny xbox da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Behold den og bruk den til moddeboks! Har planer om å kjøpe en til bare for det formålet, men sånn som situasjonen din er ville jeg ikke vært i tvil! Endret 22. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 To poster er slettet da kjøp og salg ikke skal forekomme på forumet. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ser egentlig for meg dette: Den fortvilte kunden Ola Nordmann fikk en Xbox 360 som ikke var hans, i posten fra Elkjøp. Elkjøp nekter å ta den tilbake. Ola måtte gå til oss i TV2 hjelper deg for å få hjelp. Vi har prøvd å få kontakt med Elkjøp, men de vil ikke kommentere saken. Ola: "Jeg sitter her nå fortvilet med en Xbox 360 som ikke er min. Jeg har slitt meget økonomisk etter hendelsen og skal gå til rettsak mot Elkjøp for å få gjenoppreisningsstøtte." Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser egentlig for meg dette: Den fortvilte kunden Ola Nordmann fikk en Xbox 360 som ikke var hans, i posten fra Elkjøp. Elkjøp nekter å ta den tilbake. Ola måtte gå til oss i TV2 hjelper deg for å få hjelp. Vi har prøvd å få kontakt med Elkjøp, men de vil ikke kommentere saken. Ola: "Jeg sitter her nå fortvilet med en Xbox 360 som ikke er min. Jeg har slitt meget økonomisk etter hendelsen og skal gå til rettsak mot Elkjøp for å få gjenoppreisningsstøtte." Så jævli bra :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå