odderling Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Vel, tittelen sier vel det meste... Feks. Når jeg skal skru ned lyden på bare winamp så blir lyden senket på alt og det er ganske irriterende for om jeg skal høre noe annet høyere eller om jeg skal spille noe med musikk svakt i bakgrunnen så hører jeg bare musikken. Har prøvd en del for å fikse det men har sluppet opp for ideer for å fikse, så jeg hører om noen har det samme problemet og om noen kan/vet hvordan å fikse det. Endret 21. november 2007 av odderling Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Gå i Options - Preferences - scroll ned til Plug-Ins - Output - velg Nullsoft DirectSound Output. Ferdig. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) hm... det virket ikke Edit. Det virket plutselig etter jeg skrev det ikke virket! takk for hjelpen Endret 22. november 2007 av odderling Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg glemte å skrive at du trolig må restarte WinAMP for at den skal ta i bruk DirectSound for output etter man har valgt det, og sikkert derfor det ikke fungerte umiddelbart. Men bra at du fikk løst problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå