Barcarolle Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jaja, da er det bare på med nyhetskanalen...... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tenkte med en gang at han skulle starte sykkelturen sin jeg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tenkte med en gang at han skulle starte sykkelturen sin jeg!Jeg også. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tenkte med en gang at han skulle starte sykkelturen sin jeg!Jeg også. Første jeg tenkte også.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, lurer på når sykkelturen skal gjennomføres. Jeg foreslår at mr. Dahle legger seg i hardtrening til sommeren, og så gjennomfører sykkelturen. Sommeren er en fin årstid å sykle på. Om vi bestemmer en fast rute kan man ordne følgebil og suppe-pauser på veien. I Oslo kan det også klargjøres stor forummotakkelse for Øyvind med pressedekning og det hele. Han må gjerne få slippe å sykle i rosa tanga, men sykle synes jeg godt han kan. For dette er noe alle vi forumbrukere gleder oss til. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, lurer på når sykkelturen skal gjennomføres. Jeg foreslår at mr. Dahle legger seg i hardtrening til sommeren, og så gjennomfører sykkelturen. Sommeren er en fin årstid å sykle på. Om vi bestemmer en fast rute kan man ordne følgebil og suppe-pauser på veien. I Oslo kan det også klargjøres stor forummotakkelse for Øyvind med pressedekning og det hele. Han må gjerne få slippe å sykle i rosa tanga, men sykle synes jeg godt han kan. For dette er noe alle vi forumbrukere gleder oss til. Link til denne tråden der Dahle har tapt et veddemål? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har også lurt på dette. Har hørt så mye om denne sykkelturen, men aldri helt skjønt hvor det kommer fra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Søk, den ligger her i OT-baren. Og nei, jeg gidder heller ikke å søke. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431568&st=0 er det den? Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no Kan det være den? ^^ "hvis dette kortet ikke kommer på agp skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt Regner ned at du Simen1 gjør det samme om jeg skulle få rett og du feil?" Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Var nok meg Finnes dette klippet på nett noe sted, siden jeg ikke har sett det selv Var hunden min på skjermen? I knew it - og nei. "Veldig leit, hva skal jeg si?" elns Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Artig å se forumfolk i media! En ting; å diskutere denne mye omtalte og etterlengtede sykkelturen er fryktelig offtopic. Det finnes vel en tråd om det emnet? Endret 22. november 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, skal ikke mye til før sykkelturdiskusjonen er oppe igjen nei. Den kommer vel aldri til å dø ut. Innslaget må sees. *på med webtv* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Alba har så vidt meg bekjent aldri vært på norgestur, så det er vel ikke noe å diskutere uansett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Var nok meg Finnes dette klippet på nett noe sted, siden jeg ikke har sett det selv Var hunden min på skjermen? Helvete! Hva blir så neste stunt? Kanonisering av Oivind? Oivind, for konge? Oivind, for Prez? Åsså det jævla loppesirkuset da ...!? Jeg vet faen ikke hvilken fot jeg skal knekke nå ... Fillern! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, lurer på når sykkelturen skal gjennomføres. Jeg foreslår at mr. Dahle legger seg i hardtrening til sommeren, og så gjennomfører sykkelturen. Sommeren er en fin årstid å sykle på. Om vi bestemmer en fast rute kan man ordne følgebil og suppe-pauser på veien. I Oslo kan det også klargjøres stor forummotakkelse for Øyvind med pressedekning og det hele. Han må gjerne få slippe å sykle i rosa tanga, men sykle synes jeg godt han kan. For dette er noe alle vi forumbrukere gleder oss til. Jeg koker så gjerne en nærende suppe, ja ... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hehe, jeg så på nyhetskanalen nå. og da jeg så øyvind dahle, gikk jeg rett inn på forumet og søkte etter øyvind dahle og sinnataggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå