Gå til innhold

Øyvind Dahle på nyhetene på TV2?

Atald

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, lurer på når sykkelturen skal gjennomføres. Jeg foreslår at mr. Dahle legger seg i hardtrening til sommeren, og så gjennomfører sykkelturen. Sommeren er en fin årstid å sykle på. Om vi bestemmer en fast rute kan man ordne følgebil og suppe-pauser på veien. I Oslo kan det også klargjøres stor forummotakkelse for Øyvind med pressedekning og det hele. Han må gjerne få slippe å sykle i rosa tanga, men sykle synes jeg godt han kan. For dette er noe alle vi forumbrukere gleder oss til.

Lenke til kommentar
Ja, lurer på når sykkelturen skal gjennomføres. Jeg foreslår at mr. Dahle legger seg i hardtrening til sommeren, og så gjennomfører sykkelturen. Sommeren er en fin årstid å sykle på. Om vi bestemmer en fast rute kan man ordne følgebil og suppe-pauser på veien. I Oslo kan det også klargjøres stor forummotakkelse for Øyvind med pressedekning og det hele. Han må gjerne få slippe å sykle i rosa tanga, men sykle synes jeg godt han kan. For dette er noe alle vi forumbrukere gleder oss til.

Link til denne tråden der Dahle har tapt et veddemål? :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Var nok meg :)

Finnes dette klippet på nett noe sted, siden jeg ikke har sett det selv :)

Var hunden min på skjermen?

Helvete! Hva blir så neste stunt? Kanonisering av Oivind?

Oivind, for konge? Oivind, for Prez? Åsså det jævla loppesirkuset da ...!?

Jeg vet faen ikke hvilken fot jeg skal knekke nå ...

Fillern!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg koker så gjerne en nærende suppe, ja ... :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...