TheOats Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er det jeg lurer på ja Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 My eBay -> My account -> PayPal account Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Har allerede funnet ut av det, men takk skal du ha. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bumper denne jeg.. Har samme problemet som trådstarter, men når jeg går på My Account og trykker "Link my paypal account" så kommer jeg inn på paypal også står det "Site is not found" eller no. Er logget inn på Paypal når dette skjer Noen som vet? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Håper linken virker og hjelper. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Pokker ta at jeg ikke spurte her først! Takk skal du F*** meg ha Du aner ikke hvor glad/lettet jeg er nå! Hvor på paypal fant du den? Edit: får fortsatt den samme meldingen på ebay Endret 7. desember 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det var som fann. Klarer ikke huske hvordan jeg gjorde det :/ Edit: Jeg søkte etter ebay, tror jeg. Endret 7. desember 2007 av TheOats Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Samme problem her! Har gjort alt som står at jeg skal gjøre og følger instruksene nøye, men det som står i instruksene aviker fra virkligheten. Det er ting som står at jeg skal gjøre, men det som det står eks. at jeg skal krysse av i den og den ruta, men det kommer ikke noe faens rute opp !!!""!!!!! Ebay er noe faensskap uten like Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg får til å kjøpe fra noen dealere, mens andre får jeg ikke til.. Merkelige saker Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 fordi de krever at du aksepteter paypal og får å få dety til å funke må du linke din paypal konto til ebay brukeren din som er en umulig oppgave Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nope.. Du gjør det bare motsatt, går inn på paypal og skriver inn ebay kontoen din.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har gjort det .... Men det står også at man må gjøre noe på selve ebay og jeg fpr mld at jeg ikke kan by fordi jeg ikke har godtatt paypal som en betalings metode ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Daså, er vel noe av det samme jeg får.. Men har bare kommet over ett sted hvor jeg ikke kan handle, ellers kan jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå