sa|o Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 HYYYYL, hjelp meg!! filer i kazaa shared folders mappa sletter seg automatisk av og til! det er veldig artig når du f.eks har lastet ned 500mb av ei fil!!! hjeeeeelp, ka de e som skjeeer!!!! :o Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg hadde samme problem en gang, brukte WinXP da, så la jeg inn win2k og da funka det fint. Trenger ikke være OSet sin feil, siden jeg formaterte hele skiten. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ta heller en titt på kazaa forumene. Er der gutta-boys som har peiling på greiene henger.. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kanskje litt elementært dette, men jeg kan jo nevne det. Har du mye ledig plass på harddisken? Kazaa filene setter av plass på disken til fila ettappevis. Så hvis du har noen filer på vei ned og bare 1 gig eller 2 ledig så kan nedlastingene "faile". Si at 3 filer fikk satt av 300mb hver. Når filene nærmer disse seg 300mb, setter kazaa av f.eks 400 nye mb til hver fil. Da ble plutselig 1.2gig spist opp, og disken kanskje full? --> Nedlastinga failer og de nedlastete MBene forsvinner. Gøy! Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå