EinarEriksen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 I denne videoen besøker NetCom Telenor-huset og finner gåsa Herme. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Her er det mange hermer. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Selveid er veleid som man sier. Bare de ikke går i fella og reklamerer om "se hvor gode vi er" greia. Coca Cola gikk jo ganske hardt i den fella under colakrigene de hadde mot pepsi. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hva er vits med å lage en sånn video? Alle kopierer jo litt av og til for å henge med, selv om kopiering ikke er så gøy for dem som lager det først Men videoen var sikkert ment for underholding internt, (som dere sa) og som vanlig blir den lagt ut på youtube. Jaja, fint å dele gleden med Norges befolkning. Endret 21. november 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hehe, veldig søtt. Har hørt at denne ble meget godt mottatt hos Telenor også, så dette er nok mer en vennlig sak mellom Telenor og NetCom, enn hetsing. "Tullenor - Vi gakkes". Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha, utrolig gøy. Skjønner at den var ment som intern, og derfor er det desto bedre at den ble lagt ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha, morsomt. ^^ Litt spydig, men de har vel grunnlag for det. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 lol Telenor fortjener denne !! Lenke til kommentar
Fluren Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg sier bare Netcom FreeText jeg, hvem er det som hermer egentlig? FriVenner er vel mere herming av Chess eller Tele2 (husker ikke hvem som var først jeg). De to siste er vel også diskuterbare, telenor hadde familienett før netcom kom med Trådløs Familie og de hadde et abonement som begrenset bruken til 200 allerede på 90-tallet. Endret 21. november 2007 av Fluren Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Morsomt, men syntes egentlig ikke Netcom er noe bedre enn Telenor når det gjelder å herme. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er vell mest det at netcom etterligner, telenor kopierer, eks djuice control som er omtrent identisk, eller fri familie som og er omtrent identisk. Telenors familienett var bare reduserte priser innad i familien, så ikke helt det samme som netcoms løsning med gratis ringing i familien og gratis ringing, sms og mms fra tomt kontantkort. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Tullenor - Vi gakkes Endret 21. november 2007 av datating Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Denne videoen var litt morsom. Men hvor riktig den er, det kan jo disskuteres. NetCom har vel ikke akkurat vært først ute med alt? Og når "alle" operatørene har venne- eller familieabonnementer, da er det vel logisk at Telenor ordner det også. Jaja, det var uansett motsomt da. Sjefene i NetCom har kanskje litt lite å gjøre for tiden, men de må ko forberede årets julebord med noe morsomt Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 syntes ikke den var veldig artig egentlig. dama fra telenor tok det fint da! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 fine greier denne ja ' Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 NetCom suger. Hadde NetCom i flere år og de hang alltid etter Telenor når det gjalt dekning og teknologi. Dessuten opplevde jeg bare ræva kundeservice fra dem. Jeg husker godt at det tok NetCom ET HELT ÅR etter Telenor å lansere MMS tjenesten. Dessuten måtte man ha et nytt SIM kort bare for å kunne bruke 3G. Og når det gjelder dekning... - har NetCom omsider fått til EDGE dekning i sør-Norge??! Jeg kommer i hvertfall aldri til å tegne et NetCom abonnement igjen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 NetCom suger. Hadde NetCom i flere år og de hang alltid etter Telenor når det gjalt dekning og teknologi. Dessuten opplevde jeg bare ræva kundeservice fra dem. Jeg husker godt at det tok NetCom ET HELT ÅR etter Telenor å lansere MMS tjenesten. Dessuten måtte man ha et nytt SIM kort bare for å kunne bruke 3G. Og når det gjelder dekning... - har NetCom omsider fått til EDGE dekning i sør-Norge??! Jeg kommer i hvertfall aldri til å tegne et NetCom abonnement igjen. Jeg håper ikke den videoen ødela nattesøvnen din for i natt. Vet ikke om du bare følte for å ytre din mening, eller hetse Netcom for den videoen, men husk at videoen er ment som en intern spøk. /følte bare for å skrive det, uten noe vondt ment. Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 husk at videoen er ment som en intern spøk. Intern spøk mitt arsle... PR stunt kaller jeg det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ganske morsomt dette egenlig. Minne litt om det Microsoft og Netscape drev med på slutten av 90-tallet da de lekte seg med plastdinosaurer og plast E-er på hverandres release parties. Forøvrig håper jeg inderlig at Telenor lager et like bra "videosvar" som leveres med bud til Netcoms julebord. Det beste som finnes her i verden er store firma som har selvironi, humor og tåler en spøk. Det verste som finnes her i verden (vell ikke det verste da men) er store firma som tar seg selv for høytidelig. Når det gjelder "hermegåsa" så skal vi som kunder være enormt glad i henne. Det her "hermegåsa" som har gjort at vi har tilgang til teknologien vi har tilgang på i dag, og ikke minst at vi har prisene vi har. Jeg husker min første mobil. Man kunne ringe med den, det var alt, og jeg betalte 9 kr minuttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg