Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til kjøp av LCD tv

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg trenger hjelp med kjøp av en tv. LCD tv. Det jeg er ute etter er en tv som har god bildekvalitet, og er i størrelsen 32-40 tommer.

Jeg ser på en masse filmer og tv-serier, så det er ønskelig med en tv som er godteri for øyet, og som ikke mister kvaliteten etter noen måneder, jeg vil nemlig ha tv-en i noen år(ca 5 år om det gjør seg mulig).

Jeg spiller en del playstation, og har tenkt å kjøpe meg lcd tv for å få playstation 3 til yte maksimalt. Den trenger også å ha plug-in for pc.

Ønsket pris er et sted mellom 4000-12000. Det gjør ikke noe om det er ukjent merke med lavpris så lenge den har fått gode anmeldelser.

Hvor vidt den kan henge på en vegg eller ei er det samme, den kan gjerne ha fint design da.

Den som hjelper til er en kjerne person, fordi jeg blir noe veldig forvirra av å velge på egen hånd:P Det er rett og slett for mange levrandører av tver i denne verden for meg:P

Mvh

Bjørnar

Endret av Bjoernar89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Jeg trenger hjelp med kjøp av en tv. LCD tv. Det jeg er ute etter er en tv som har god bildekvalitet, og er i størrelsen 32-40 tommer.

Jeg ser på en masse filmer og tv-serier, så det er ønskelig med en tv som er godteri for øyet, og som ikke mister kvaliteten etter noen måneder, jeg vil nemlig ha tv-en i noen år(ca 5 år om det gjør seg mulig).

Jeg spiller en del playstation, og har tenkt å kjøpe meg lcd tv for å få playstation 3 til yte maksimalt. Den trenger også å ha plug-in for pc.

Ønsket pris er et sted mellom 4000-12000. Det gjør ikke noe om det er ukjent merke med lavpris så lenge den har fått gode anmeldelser.

Hvor vidt den kan henge på en vegg eller ei er det samme, den kan gjerne ha fint design da.

Den som hjelper til er en kjerne person, fordi jeg blir noe veldig forvirra av å velge på egen hånd:P Det er rett og slett for mange levrandører av tver i denne verden for meg:P

Mvh

Bjørnar

Hvis du setter pris på en god film og fine tv serier så burde du ikke kjøpe lcd. Kjøp deg heller en plasma. Lcd tv-er har et lite stykke igjen før de kan matche plasma på responstid og mest av alt SORTNIVÅ. Panasonic pv70 får du til rundt 10 000.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Panasonic TH-42PV500? Tv2 Hjelper deg, testa akuratt denne, den var best i test :p mere info: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article503218.ece

Panasonic TH-42PV500

Pris: 30.000

DVD & Hjemmekinos karakter: 19/20

Testvinneren er plasmaskjermen fra Panasonic. Den gir nyanserte og finkornede bilder. Den har i tillegg minnekortleser, hvor du faktisk kan lagre video direkte på minnekortet.

EDIT: ups, sorry, max pris 12000 :(

Endret av Stallone
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke Panasonic TH-42PV500? Tv2 Hjelper deg, testa akuratt denne, den var best i test :p mere info: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article503218.ece

Panasonic TH-42PV500

Pris: 30.000

DVD & Hjemmekinos karakter: 19/20

Testvinneren er plasmaskjermen fra Panasonic. Den gir nyanserte og finkornede bilder. Den har i tillegg minnekortleser, hvor du faktisk kan lagre video direkte på minnekortet.

EDIT: ups, sorry, max pris 12000 :(

Er du ruset? Den testen er fra 30.11.05 20:53, ny 09.02.06 22:19.

Lenke til kommentar

Var i samme situasjon som trådstarteren for litt siden, men etter mye om og men, så falt jeg på en LG 42LC41. Har ikke funnet NOE å klage på den jeg. Anbefales på det sterkeste.

Vil du ikke ha den, så har jeg blitt anbefalt disse LCD-TV'ene:

* Toshiba REGZA 37C3500P

* Toshiba REGZA 42C3500P

* LG 37LC51

* LG 37LC55

* LG 37LF65

* Samsung 37M87BD

Der har du hva jeg har blitt anbefalt av andre. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...