kjall Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har et hjemmenettverk med en dlink tråløs router. problemet er at noen bærbare PC-er med vista ikke kan koble til nettverket. pc'ene finner nettverket og prøver å koble til, men får opp feilmelding om at det ikke kan kobles til av ukjent årsak. hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har du prøvd å reinstallere driveren til det tråløse kortet. Og restartet ruteren Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har du prøvd å reinstallere driveren til det tråløse kortet. Og restartet ruteren Har samme problem jeg også.. Hvordan gjør jeg isåfall dette? Lenke til kommentar
b_torivar Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har du prøvd å reinstallere driveren til det tråløse kortet. Og restartet ruteren Har samme problem jeg også.. Hvordan gjør jeg isåfall dette? jeg også, og bestefaren min har samme problemet... skal prøve dette med driveren... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Prøvd å oppdatere FW til router også? Lenke til kommentar
b_torivar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Prøvd å oppdatere FW til router også? oppdatering av firmware funket så det suste... var på internet før jeg viste ordet av det Lenke til kommentar
TigerWho Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Prøvd å oppdatere FW til router også? oppdatering av firmware funket så det suste... var på internet før jeg viste ordet av det Hvordan gjøres dette? Tror vista ordner litt med nettet mitt og. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Finn bruksanvisning til ruter og logg deg inn gjennom nettleseren med riktig IP,feks 192.168.0.1 og Passord\brukernavn. Finn i ruter menyen Firmware update hvor du blir satt over til nettside med nyeste FW til ruter. Lagre FW på PC og åpne filen med ruter. Ikke gjør dette gjennom trådløs kobling men med kabel for å unngå at at oppdateringen feiler. Alt skal gå automatisk. Lenke til kommentar
Steinawarjar Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Finn bruksanvisning til ruter og logg deg inn gjennom nettleseren med riktig IP,feks 192.168.0.1 og Passord\brukernavn. Finn i ruter menyen Firmware update hvor du blir satt over til nettside med nyeste FW til ruter. Lagre FW på PC og åpne filen med ruter. Ikke gjør dette gjennom trådløs kobling men med kabel for å unngå at at oppdateringen feiler. Alt skal gå automatisk. Jeg har et liknende problem. Jeg kommer meg på nett men det "detter ut" med jevne mellomrom (kanskje ti minutters mellomrom). JEg har prøvd følgende: Skifta kanal på det trådløse nettverket, skifta slik at den sender bare ...-n og ...g. Sjekka for oppdatering av firmware, oppdatert drivere til trådløst nettverkskort. Problemet vedvarer. Det snodige er at den andre PC'n vi har, en ca to år gammel bærbar med Win XP er på nett uten problemer hele tida, det samme gjelder stasjonær PC'n som er kopla til med kabel. Jeg har vista og en rimelig ny packard bell bærbar PC. Setter stor pris på hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå