Kaytona Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei! Jeg får ikke tømt papirkurven i Windows.. Har prøvd å slette 1 og 1 fil, men det hjelper heller ikke. Prøvde da å gjenopprette filene men det funket heller ikke. Får ingen feilmelding når jeg prøver å slette filene eller gjenopprette dem. Windows prøver å slette filene men det skjer ingenting:( Kan ikke se at filene er i bruke heller.. Har sjekket hvilke prosesser som kjører i oppgavebehandlngen. Det er 1 torrent fil og 6 video filer, jeg er usikker på om filene har noen sammenheng. Andre ting som jeg legger i papirkurven sletter seg som det skal. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Eventulet noe program som gjør dette? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 du kan prøve med denne: http://www2.whidbey.net/djdenham/fixbin.htm lykke til Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Hei! Litt usikker hva som funket.. Jeg lastet ned programmet men det funket ikke. Men så restartet jeg explorer i takmanager.. Da ble det slettet:) Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå