Gå til innhold

ok. til alle de som valgte AMD..Hvorfor?


kjakan_mm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
En annen ting er det at når jeg ser på kammeratene mine, ser jeg att "alle" kjører AMD, de som kjører INTEL er vanligvis bortskjemte pappadalter som får cpu`er, og som ikke har peil på data. Når jeg er på LAN, ser jeg omtrent ingen Intel rigger, bare AMD. Tilfeldigheter?? NEppe.

 

det kan ikke være at folk med intel-maskiner ikke liker å sitte i samme rom som hundrevis av hylende fjortiser med hylende cpu-vifter, tror du?

 

cut the crap psilocybe, du vet like godt som alle andre at det er null problemer å skaffe stille kjøling til amd cpuer.

støy kan ha vært et argument mot amd før, men det er det så absolutt ikke nå. følger du samtidig med i testene så viser alle til at selv p4 3,06ht, både med ht enabled og disabled må se seg slått i noen av testene av en xp 2700+. enough said.

fremtiden blir MEGET interessant, for det virker som om AMD går etter strupen til intel, vi får nye intel cpuer der de bygger på 800 mhz bus.

men foreløpig er det ingenting som kan utnytte det, rdram vil være eneste løsning i såfall. samtidig slipper amd sin neste gen cpu hvor vi f.eks har 3000+..

jeg blir langt fra overrasket når amd får mye større markedsandeler.

 

samtidig virker posten din litt småfrekk, hinter til at folk med intel setter seg "høyere" enn personer med amd..

morsomt.

kan ta å snu den litt, personer med intel er vanligvis de som kjøper pc for første gang og blir lurt av intels antall mhz.

pappa spanderer dataen og de kjøper det de mener er best i forhold til at det koster mest :wink:

 

tror du bør holde deg til cs..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme med han over.. Jeg skal vil også ha Hammer nesten uansett hvordan den utfolder seg..

 

Men er jo kjipt at den ble utsatt så lenge.. Lurer på hvor mye Opteron kommer til å koste i forhold...

 

Er forskjellen som XP / MP så kjøper jeg meg Opteron!!

 

Synd de bytta navn ja.. Sledgehammer og Clawhammer er jo geniale navn. Men sikkert for vanskelig å huske for mannen i gata!

 

P4 er ikke mye stillegående iforhold til en amd. Det er bare tull!

 

Men når man har en så flott jobb og tjener penger som grass forstår jeg tankegangen. Vi kjøper en haug med dyre lavtytende Mhz for det er tøft. Og alle blir sikkert kjempe misunnelige. Synd det slo feil.... Det det står respekt av her er de som kjøper seg en billig prosessor og kjører den opp til en ytelse langt over dagens "toppmodell"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...