Gå til innhold

ok. til alle de som valgte AMD..Hvorfor?


kjakan_mm

Anbefalte innlegg

Jeg valgte den mest pga. prisen på den tiden jeg hadde lite peng..

så jeg kjøpte en duron.. (1,5 år siden).. jeg har ikke angret.

nå har jeg en xp 2100 t-bred.

Jeg skal ikke si at p4 er dårlig, For jeg har nemlig ingen erfaring med p4. så der skal jeg ikke si så mye.

men hvorfor valgte DU amd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok. til alle de som valgte AMD..Hvorfor?

For 1,33 år siden var det liksom ikke så mye å ta stilling til. AMD var billigst og best.

 

I dag vil jeg si det er ganske jevnt mellom AMD og Intel, men jeg kommer nok til å bytte ut min AMD T-bird 1.4GHz med en ny fra AMD. Hvorfor? Ehh.. orker jo ikke bytte ut hovedkortet også. Dessuten liker jeg AMD. Det står mer respekt av å klokke en AMD-maskin enn en Intel-maskin. (alle kan jo overklokke Intel.. :p )

 

Nei, men datamaskiner er som kvinnfolk. Man bytter dem ikke før de blir ustabile, brenner opp eller går ut på dato. ;)

Lenke til kommentar

Valget stod mellom å oppgradere min gamle PIII eller kjøpe en ekstra varmeovn til kontoret......Oppgraderte med en AMD og slo to fluer i et smekk.... :lol:

 

Pris spilte også en stor rolle :-) sjelden man får så mye for så lite...T-bred xp 1700 som kjører xp 2400 stabilt med luftkjøling...AMD er guttene sine d...

Lenke til kommentar

vet ikke helt hvorfor men har alltid likt AMD, den andre (den første var en 486 66MHz) PCen jeg hadde var en AMD K6-2 333MHz som jeg og storebrudern spleisa på.

Den var utrolig bra på den tiden og meget billig, så vidt jeg husker så banka den de fleste Pentium2 maskinene til kompisene mine. :lol:

 

Den første PCen jeg fikk som var BARE min var en AMD K6-2 450MHz som jeg klokka til 500MHz (tror det var hovedkortet som ikke støtta mer), den og var ganske digg på den tida. Da den ble gammal og grå :lol:

Så falt jeg for en T-Bird 1.4GHz 266FSB CPU som jeg er veldig fornøyd med, får en 10600 3DMarks (2001Se Standard).

 

Blir vell en AMD XP av et slag eller en AMD64/Hammer neste regner jeg med når den tid kommer.

 

Jeg er en liten AMD fan, men har ikke noe spess imot Intel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...