Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvite Tenner ja takk

Gjest Guest_Karius_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Karius_*

Hei! Noen som har erfaring eller vet en god og effektiv måte å bleke tennene mine på?

Er det beste resultatet hos en tannlege? eller er det noen produkter ute på nettet som fungerer bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får sikkert tyn for dette siden mange er imot hjemmebleking, men jeg anbefaler uansett Crest Whitestrips, som kan kjøpes for en billig penge på eBay. Crest er veldig mye brukt i USA, og de kraftigste typene selges hos tannleger. Jeg bruker Premium, som er litt sterkere enn de originale stripsene, og de har en kjempegod effekt på meg. Tennene mine er gulaktige fra naturens side, men blir betraktelig hvitere med Crest. Effekten er likevel ikke dramatisk, men da unngår man i det minste å få en tåpelig flouriserende hvitfarge på tenna. Jeg er på min andre runde nå, og det er over et år siden jeg brukte det for første gang. Jeg har ingen betenkeligheter med å bruke dette produktet, og tannlegen min mener heller ikke at det er problematisk.

Lenke til kommentar
hvorfor ikke prøve å gjøre de hvite på en vanlig måte? pusse tennene to ganger daglig (etter hvert måltid hvis du vil det også) og ikke spise mat som ødelegger tennene? som cola og sånt?

Det fungerer ikke med tannpuss når man har gule tenner. Hvis man har gule tenner fra naturens side, virker det ikke engang forebyggende.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Melisma skreiv en gang at det å ligge og flekke tenna mens man ligger i solarium skal hjelpe for å gjøre tennene hvitere. Har ikke prøvd det, men mulig det er verdt et forsøk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...