Gjest Guest_Karius_* Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei! Noen som har erfaring eller vet en god og effektiv måte å bleke tennene mine på? Er det beste resultatet hos en tannlege? eller er det noen produkter ute på nettet som fungerer bra? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Slenger meg på denne.. Viste seg at kaffe og sigaretter ikke var så bra for tennene alikevel (Hvem skulle trodd?) Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg får sikkert tyn for dette siden mange er imot hjemmebleking, men jeg anbefaler uansett Crest Whitestrips, som kan kjøpes for en billig penge på eBay. Crest er veldig mye brukt i USA, og de kraftigste typene selges hos tannleger. Jeg bruker Premium, som er litt sterkere enn de originale stripsene, og de har en kjempegod effekt på meg. Tennene mine er gulaktige fra naturens side, men blir betraktelig hvitere med Crest. Effekten er likevel ikke dramatisk, men da unngår man i det minste å få en tåpelig flouriserende hvitfarge på tenna. Jeg er på min andre runde nå, og det er over et år siden jeg brukte det for første gang. Jeg har ingen betenkeligheter med å bruke dette produktet, og tannlegen min mener heller ikke at det er problematisk. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor mye koster det? Jeg er også av dem som ikke har kritthvite tenner i familien, sukk. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Her er et eBay-søk, så kan du sjekke ut hvem som har de beste prisene på produkt og porto. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 har hørt at sånt kan skade tennene dine, så kanskje best å oppsøke tannlege? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvorfor ikke prøve å gjøre de hvite på en vanlig måte? pusse tennene to ganger daglig (etter hvert måltid hvis du vil det også) og ikke spise mat som ødelegger tennene? som cola og sånt? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvorfor ikke prøve å gjøre de hvite på en vanlig måte? pusse tennene to ganger daglig (etter hvert måltid hvis du vil det også) og ikke spise mat som ødelegger tennene? som cola og sånt? Det fungerer ikke med tannpuss når man har gule tenner. Hvis man har gule tenner fra naturens side, virker det ikke engang forebyggende. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, som i innlegget over meg.. Jeg har ikke akkurat gode tanngener Mamma har "gjennomskinnelige" tenner, og det har jeg vel til en viss grad arvet. Jeg pusser tenner to ganger daglig og har et normalt forbruk av mat og drikke. Men ei intet Hollywoodglis på meg enda. Sukk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg ville ikke gjort noe annet enn å gå til tannlegen. Hvis du tilstrekkelig skader det som holder tennene dine hvite er du eid. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har ingen umiddelbare planer om å bleike tenna, lurte bare på hva sånt koster Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Slenger meg på denne.. Viste seg at kaffe og sigaretter ikke var så bra for tennene alikevel (Hvem skulle trodd?) ikke cola heller, ihvertfall ikke 2-3 liter om dagen Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er som jentene over her sier, det er helt normalt med litt gule tenner ifra naturens side. Da hjelper det ikke om du slutter å drikke kaffe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Melisma skreiv en gang at det å ligge og flekke tenna mens man ligger i solarium skal hjelpe for å gjøre tennene hvitere. Har ikke prøvd det, men mulig det er verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå